У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра» | Національний еколого-натуралістичний центр 17-22 червня - Міжнародна олімпіада «GENIUS Olympiad 2019» *** 24-27 червня - Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій, присвячений 28-й річниці незалежності України


У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра»

Відповідно до наказу Міністерства від 04.01.2018 № 12 «Про затвердження Плану семінарів-практиків для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2018 р.)» Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» у 2018 р. м. Києві в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників започаткували проведення авторських педагогічних студій з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей.

23 лютого ц.р. проведена перша авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра». Автор студії: Марина Кузьменко, психолог, нейропсихолог, психолог, член ВГО «Арт-терапевтична асоціація» та Європейської федерації психологічних асоціацій.

Учасниками студії стали 30 вчителів-практиків закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності із різних регіонів України.

Основна мета студії – отримання спеціалістами теоретичних знань та бази практичних навиків оцінки мозкової організації дітей та оволодіння навиками створення програм, направлених на корекцію та профілактику труднощів у навчанні, адаптації та поведінкових розладів.

Під час роботи студії учасники ознайомилися із питанням теорії нейропсихології та нейропсихологічного підходу роботи з дітьми, основними принципами та направленнями, діагностики, нейропсихологічної корекції, створення індивідуальних та групових розвивально-корекційних програм в рамках психологічного супроводу освітнього процесу дошкільників та молодших школярів (когнітивний напрямок, сенсомоторна корекція, метод заміщуючого онтогенезу).

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар