У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра» | Національний еколого-натуралістичний центр 25 вересня - Всеукраїнський форум з питань позашкільної освіти *** 25-27 вересня - Всеукраїнський семінар-нарада для директорів обласних еколого-натуралістичних центрів (станцій юних натуралістів) *** 5-8 жовтня - Тренінг по громадянській освіті за программою «Я - громадянин України» *** 7-9 жовтня - ІІ етап Всеукраїнського зльоту учнівських виробничих бригад, трудових аграрних об’єднань закладів загальної середньої та позашкільної освіти *** 7-11 жовтня - Курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти у 2019 році *** 9-11 жовтня - Третій курс навчального стартапу з підготовки до сертифікації вчителів хімії *** 16-18 жовтня - Всеукраїнський фестиваль «Україна–сад» *** 17-19 жовтня - Всеукраїнська школа методиста закладу позашкільної освіти *** 21-25 жовтня - Всеукраїнська Природнича школа. В рамках природничої школи - Всеукраїнський інститут біологічних стажувань школярів *** 29-31 жовтня - Всеукраїнські тренінги з навколишнього природного середовища. Навчальний тренінг «Моніторинг біорізноманіття» *** Упродовж місяця - Всеукраїнське методоб`єднання вчителів природничих дисциплін *** до 1 грудня - прийом матеріалів для участі в V етапі заочного Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідувати»


У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра»

Відповідно до наказу Міністерства від 04.01.2018 № 12 «Про затвердження Плану семінарів-практиків для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2018 р.)» Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» у 2018 р. м. Києві в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників започаткували проведення авторських педагогічних студій з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей.

23 лютого ц.р. проведена перша авторська педагогічна студія з теми: «Нейропсихологічний підхід у розвитку дошкільників та молодшого школяра». Автор студії: Марина Кузьменко, психолог, нейропсихолог, психолог, член ВГО «Арт-терапевтична асоціація» та Європейської федерації психологічних асоціацій.

Учасниками студії стали 30 вчителів-практиків закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності із різних регіонів України.

Основна мета студії – отримання спеціалістами теоретичних знань та бази практичних навиків оцінки мозкової організації дітей та оволодіння навиками створення програм, направлених на корекцію та профілактику труднощів у навчанні, адаптації та поведінкових розладів.

Під час роботи студії учасники ознайомилися із питанням теорії нейропсихології та нейропсихологічного підходу роботи з дітьми, основними принципами та направленнями, діагностики, нейропсихологічної корекції, створення індивідуальних та групових розвивально-корекційних програм в рамках психологічного супроводу освітнього процесу дошкільників та молодших школярів (когнітивний напрямок, сенсомоторна корекція, метод заміщуючого онтогенезу).

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар