Проведено екологічний тренінг: «Моніторингові дослідження стану природних вод» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Проведено екологічний тренінг: «Моніторингові дослідження стану природних вод»

20-21 березня ц.р. Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології Національної академії наук України був проведений екологічний тренінг: «Моніторингові дослідження стану природних вод».

Учасники тренінгу – вчителі біології, екології та географії закладів загальної середньої освіти, методисти та керівники творчих учнівських об’єднань екологічного напряму закладів позашкільної освіти з різних областей, ознайомились з аквакомплексом, відділами та лабораторіями інституту гідробіології як провідного науково-дослідного центру з дослідження стану природних вод.

Під час тренінгу були розглянуті сучасні методики оцінки якості природних вод із застосуванням фізико-хімічних методів, біотестування, біоіндексації і біомоніторингу.

В аквакомплексі інституту гідробіології були проведені практичні заняття, де учасники тренінгу ознайомились з тест-об`єктами та методами їх культивування, з методиками визначення хімічного складу води поверхневих водних об’єктів, методами відбір проб води і донних відкладів, з методами відбору і лабораторного опрацювання проб макробезхребетних, макролітів, фітопланктону та фітомікробентосу, ознайомились з основними приладами та методиками їх використання в гідробіологічних дослідженнях тощо.

Для проведення зі школярами практичних робіт з дослідження стану природних вод в регіонах усі учасники тренінгу отримали означені методики в електронному вигляді, а також живі тест-об`єкти для їх подальшого культивування і досліджень.

По завершенні тренінгу усі педагоги-учасники отримали відповідні сертифікати Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар