«Цінність і неповторність людського життя» | Національний еколого-натуралістичний центр 25-29 березня - Весняна сесія у Природничій школі учнівської молоді *** 26-29 березня - Очний тур фінального етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** Упродовж місяця - Методоб`єднання вчителів природничих дисциплін *** 3-4 квітня - Екологічний тренінг «Стан атмосфери та його дослідження» *** 3-5 квітня - Навчальний тренінг з підготовки вчителів біології та педагогічних працівників творчих учнівських об’єднань біологічного профілю до професійної сертифікації *** 9-11 квітня - Всеукраїнський юннатівський природоохоронний рух «Зелена естафета» 2018-2019 н.р. *** 12-13 квітня - ІІ етап Всеукраїнського екологічного конкурсу наукових проектів з охорони довкілля «DreamECO» 2019 *** 16 -18 квітня - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» *** 17-19 квітня - Всеукраїнського педагогічного практикуму для директорів обласних еколого-натуралістичних центрів (станцій юних натуралістів) «Світ творчості» *** 20 квітня - Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини-право кожного» *** 23-24 квітня - Тренінг по громадянській освіті за программою «Я - громадянин України» *** 23-24 квітня - Всеукраїнський науково-освітній семінар-практикум за темою: «Еколого-освітня діяльність як запорука збереження біорізноманіття для сталого розвитку» *** 24-26 квітня - Всеукраїнський конкурс винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (категорія учасників – від 12 до 15 років включно)


«Цінність і неповторність людського життя»

З нагоди відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського для вихованців гуртків «Юні екологи» та «Основи біоетики» комунального закладу «Чернігівська обласна станція юних натуралістів» (керівник гуртків Світлана Точона), які працюють на базі Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою, у листопаді було організовано та проведено години спілкування «Цінність і неповторність людського життя». Заняття відбулися в природі, де тонке відчуття краси природи, захоплення нею — джерело радості буття і розуміння цінності життя.

Юннати читали й обговорювали фрагменти оповідань та етюдів видатного педагога, вчилися бачити прекрасне серед буденності, адже як вважав Василь Олександрович: «Замилування кущем шипшини, на якому палають червоні ягоди, стрункою яблунькою, на якій залишилось кілька пожовклих листків, кущем помідорів, обпалених диханням першого заморозку, — все це пробуджує в людини лагідне, дбайливе ставлення до живого, прекрасного («Серце віддаю дітям»).

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар