«Цінність і неповторність людського життя» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Триває оцінювання журі конкурсних робіт та підготовка нагородних документів для учасників всеукраїнських заочних конкурсів *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста»*** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 2 липня - 18 серпня триватиме Міжсесійна літня природничо-математична онлайн-школа у складі Природничої школи учнівської молоді *** 5 серпня 2020 року пройде четверта онлайн-нарада з директорами закладів позашкільної освіти, керівниками профільних підрозділів Палаців, Будинків дітей та юнацтва *** 11-15 серпня 2020 року - Всеукраїнський онлайн табір «Марафон любові до рідного краю»*** 12 серпня 2020 року об 11:00 - публічна відеоконференція з метою обговорення формату ХХ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» та національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «Infomatrix» *** 28 серпня 2020 року відбудеться представлення платформи Всеукраїнської дистанційної відеоконференції “Комунікативна складова освітньої журналістики для дітей. Технології формування контенту сучасної дитячої періодики” *** до 1 вересня продовжено прийом анкет для участі в Педагогічній он-лайн олімпіаді для майбутніх здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Позашкільна освіта» ***


«Цінність і неповторність людського життя»

З нагоди відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського для вихованців гуртків «Юні екологи» та «Основи біоетики» комунального закладу «Чернігівська обласна станція юних натуралістів» (керівник гуртків Світлана Точона), які працюють на базі Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою, у листопаді було організовано та проведено години спілкування «Цінність і неповторність людського життя». Заняття відбулися в природі, де тонке відчуття краси природи, захоплення нею — джерело радості буття і розуміння цінності життя.

Юннати читали й обговорювали фрагменти оповідань та етюдів видатного педагога, вчилися бачити прекрасне серед буденності, адже як вважав Василь Олександрович: «Замилування кущем шипшини, на якому палають червоні ягоди, стрункою яблунькою, на якій залишилось кілька пожовклих листків, кущем помідорів, обпалених диханням першого заморозку, — все це пробуджує в людини лагідне, дбайливе ставлення до живого, прекрасного («Серце віддаю дітям»).

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар