Авторська педагогічна студія “Авторські методики з раннього розвитку” 16 та 17 лютого 2019 року | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Авторська педагогічна студія “Авторські методики з раннього розвитку” 16 та 17 лютого 2019 року

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2019 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2018 № 1292, 16 та 17 лютого ц. р. у м. Києві Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників провів авторські педагогічні студії з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей з теми: «Авторські методики з раннього розвитку». Автори: Анастасія Черкашина, педагог з раннього розвитку, Наталія Бочарова, директорка Дитячого центру розвитку «Дивограй».

Учасниками навчального процесу в авторських педагогічних студій, які працювала на базі НЕНЦ, стали 66 вчителів-практиків закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності з різних регіонів України та м. Києва.

Основна мета студій – отримання спеціалістами теоретичних знань та бази практичних навиків щодо авторських методик з раннього розвитку.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар