Авторська педагогічна студія “Авторські методики з раннього розвитку” 16 та 17 лютого 2019 року | Національний еколого-натуралістичний центр 16-18 жовтня - Всеукраїнський фестиваль «Україна–сад» *** 17-19 жовтня - Всеукраїнська школа методиста закладу позашкільної освіти *** 21-25 жовтня - Всеукраїнська Природнича школа. В рамках природничої школи - Всеукраїнський інститут біологічних стажувань школярів *** 29-31 жовтня - Всеукраїнські тренінги з навколишнього природного середовища. Навчальний тренінг «Моніторинг біорізноманіття» *** 5-7 листопада - Всеукраїнський біологічний форум учнівської і студентської молоді "Дотик природи" *** 6-8 листопада - Тренінг з громадянської освіти за програмою «Я - громадянин України» *** Упродовж місяця - Всеукраїнське методоб`єднання вчителів природничих дисциплін *** до 1 грудня - прийом матеріалів для участі в V етапі заочного Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідувати» *** до 9 грудня - реєстрація у відбірковому етапі на участь у XXIV Білоруській конференції учнів


Авторська педагогічна студія “Авторські методики з раннього розвитку” 16 та 17 лютого 2019 року

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2019 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2018 № 1292, 16 та 17 лютого ц. р. у м. Києві Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників провів авторські педагогічні студії з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей з теми: «Авторські методики з раннього розвитку». Автори: Анастасія Черкашина, педагог з раннього розвитку, Наталія Бочарова, директорка Дитячого центру розвитку «Дивограй».

Учасниками навчального процесу в авторських педагогічних студій, які працювала на базі НЕНЦ, стали 66 вчителів-практиків закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності з різних регіонів України та м. Києва.

Основна мета студій – отримання спеціалістами теоретичних знань та бази практичних навиків щодо авторських методик з раннього розвитку.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар