Карантин не завада добрим справам (з досвіду роботи еколого-натуралістичного гуртка Миколаївського ОЕНЦУМ при Михайло-Ларинському ЗЗСО) | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


Карантин не завада добрим справам (з досвіду роботи еколого-натуралістичного гуртка Миколаївського ОЕНЦУМ при Михайло-Ларинському ЗЗСО)

Незважаючи на епідеміологічну ситуацію, весна прийшла на Південь України як завжди. Зазеленіли і прокинулись від сну рослини; тварини готуються до весняних залицянь і будування житла; прилітають з вирію птахи. І ми всі відчуваємо – прийшла пора активних екскурсій на свіжому повітрі!

Тому вихованці об’єднання «Екос» Миколаївського Обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді при Михайло-Ларинському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Воскресенської селищної ради, після дистанційних занять перед екраном комп’ютера, з великою радістю і інтересом до пізнання нового збираються, і під керівництвом Тлустої Любові Миколаївни прямують під час гурткових занять на природу, відкриті степові простори – на екскурсію. Адже скільки цікавого навкруги!

Походи по екологічній стежині, вздовж лівого берега річки Інгул, розчистка та дослідження джерел, «живого» спілкування «офлайн» з однолітками, однодумцями, якого так бракує під час карантину і дистанційного навчання!

Спостереження за птахами і тваринами, фотографування і картування видів флори і фауни, замальовки, нові, придумані під час екскурсій вірші, розповіді, казки, ігри на свіжому повітрі.

Цього року, як завжди, всі вихованці активно долучилися до місячника «Збережемо первоцвіти!» та акцій «Розчисти джерело», «День зустрічі птахів».

Керівник гуртка, Тлуста Л.М. проводила заняття під відкритим небом, які були присвячені збереженню первоцвітів, птахам, дослідженню та розчистці джерел по екологічній стежці.

Вихованці мали можливість спостерігати за особливостями первоцвітів, їх біологією та екологічними зв’язками безпосередньо у природі.

Побачити вживу брандушку, тюльпан бузький, півники понтичні, пшінку, гіацинти, 4 види фіалок, 3 види цибульки; першу ластівку або шпака, одуда або щиглика – це не те, що просто розглядати їх зображення в книзі або відео на екрані. Емоційний зв’язок дитини з природою, оточуючою красою має велике, безцінне значення для екологічного виховання майбутнього нації.

Коли ти бачиш таку тендітність і незахищеність первоцвітів то більше не захочеться їх ні викопати, ні зірвати. Тим паче, вітчизняні і закордонні селекціонери зробили все для того, щоб людина біля дому мала можливість посадити і вирощувати для естетичної насолоди най різноманітними сортами красиво квітучих видів рослин, які і більш ефектно виглядають і довше цвітуть. А красу природи – зоставимо природі, – так наголошувала керівник гуртка при зверненні до вихованців. Діти створили листівки на захист первоцвітів та розклеїли їх по селу. Місяць кропіткої роботи по дослідженню первоцвітів та агітаційної роботи щодо їх збереження підійшов до кінця. Але робота юних природознавців не закінчується. Все тільки починається.

Інна Попова, заступник директора з навчально-методичної роботи

Обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Миколаївської обласної ради

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар