Завершено І етап обласної акції «Збережемо родючість рідної землі» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17 - 18 червня 2021 року ІІ (фінальний) етап Всеукраїнського екологічного конкурсу наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» *** 29 червня - 02 липня 2021 року Всеукраїнський зліт юних дослідників-природознавців *** 05-08 липня 2021 року Всеукраїнський збір лідерів Дитячого екологічного парламенту *** 12-15 липня 2021 року Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій *** 18 - 22 жовтня 2021 року Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (очно) *** 19 - 21 жовтня 2021 року фінал Всеукраїнського екологічного хакатону для учнівської молоді «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (м.Хмельницький)


Завершено І етап обласної акції «Збережемо родючість рідної землі»

Вже четвертий рік поспіль комунальний заклад «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради (директорка Ельвіра Вітренко) разом із громадською організацією «Асоціація органічного землеробства» (голова Сергій Осипенко) проводить обласну акцію «Збережемо родючість рідної землі» в рамках обласного зльоту учнівських виробничих бригад, трудових аграрних об’єднань загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів.

Цього року 20 учнівських колективів області залучено до досліджень в галузі сільського господарства з визначення ефективності застосування нового органічного препарату – пробіотику «Вітамін О7».

2 червня завершено І етап акції, під час якого діти написали творчі есе з приводу проблемних питань сільського господарства своєї місцевості, розробили план наукових досліджень, отримали препарат – пробіотик «Вітамін О7» та під час онлайн-конференції поспілкувалися із організаторами заходу. Головним результатом 1 етапу досліджень слід вважати проведення практичної дослідницької роботи – діти заклали польові дослідження на шкільних навчально-дослідницьких земельних ділянках та на власних присадибних господарствах. Підсумок І етапу – оцінка організаторами фотоматеріалів, надісланих учасниками за результатами польових робіт.

Акція триває, попереду догляд за посівами, багато спостережень та облік врожаю. Бажаємо усім учасникам подальших творчих досягнень!

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар