МІЖНАРОДНИЙ СИМПОЗІУМ “ОСВІТА І ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17-19 серпня 2022 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (змішана форма) *** серпень-вересень 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (дистанційно) *** вересень-жовтень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (про форму проведення буде додаткове повідомлення) *** 17-24 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


МІЖНАРОДНИЙ СИМПОЗІУМ “ОСВІТА І ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ”

Завантажити (2_31_01_2016.pdf, 488KB)

Основні напрями роботи симпозіуму:

1. Філософія та методологія здоров’язбережувальних освітніх технологій.

2. Стан та навчально-методичне забезпечення підготовки вчителя основ здоров’я.

3. Навчання здоров’ю в учбових закладах України та інших країн світу.

4. Шкільна служба здоров’я як основа становлення в Україні шкіл дружніх до дитини. Сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в навчальному закладі (досвід діяльності шкіл, що входять до Всеукраїнської мережі «Школа сприяння здоров’ю» та «Школа сталого розвитку»).

5. Діяльність вчителя початкової школи та вихователя дошкільного навчального закладу з формування здоров’я підростаючого покоління.

6. Сучасні технології формування особистості фахівця з основ здоров’я та фізичного виховання. Особливості методики навчання дисциплін здоров’я- та життязбережувальної спрямованості в сучасній вищій школі.

7. Шкільна психологічна служба і психічне здоров’я суб’єктів навчальної діяльності.

8. Медичне обслуговування суб’єктів навчально-виховного процесу: досвід та перспективи розвитку в сучасних умовах. Медичний та психолого-педагогічний супровід у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах в умовах інклюзивної освіти.

9. Медико-біологічна та валео-екологогічна складова професійної компетентності вчителя.

10. Культура здоров’я особистості як стратегія здоров’язбережувальної та екологобезпечної поведінки.

11. Проект «Вчимося жити разом» – проблема адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків із зон військових конфліктів.

12. Новітні валеологічні технології діагностики, формування, збереження, розвитку і корекції індивідуального здоров’я.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар