Завантажити (2_31_01_2016.pdf, 488KB)
Основні напрями роботи симпозіуму:
1. Філософія та методологія здоров’язбережувальних освітніх технологій.
2. Стан та навчально-методичне забезпечення підготовки вчителя основ здоров’я.
3. Навчання здоров’ю в учбових закладах України та інших країн світу.
4. Шкільна служба здоров’я як основа становлення в Україні шкіл дружніх до дитини. Сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в навчальному закладі (досвід діяльності шкіл, що входять до Всеукраїнської мережі «Школа сприяння здоров’ю» та «Школа сталого розвитку»).
5. Діяльність вчителя початкової школи та вихователя дошкільного навчального закладу з формування здоров’я підростаючого покоління.
6. Сучасні технології формування особистості фахівця з основ здоров’я та фізичного виховання. Особливості методики навчання дисциплін здоров’я- та життязбережувальної спрямованості в сучасній вищій школі.
7. Шкільна психологічна служба і психічне здоров’я суб’єктів навчальної діяльності.
8. Медичне обслуговування суб’єктів навчально-виховного процесу: досвід та перспективи розвитку в сучасних умовах. Медичний та психолого-педагогічний супровід у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах в умовах інклюзивної освіти.
9. Медико-біологічна та валео-екологогічна складова професійної компетентності вчителя.
10. Культура здоров’я особистості як стратегія здоров’язбережувальної та екологобезпечної поведінки.
11. Проект «Вчимося жити разом» – проблема адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків із зон військових конфліктів.
12. Новітні валеологічні технології діагностики, формування, збереження, розвитку і корекції індивідуального здоров’я.