Суперфінал ХХ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2021», ХIІ національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX 2021» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17 - 18 червня 2021 року ІІ (фінальний) етап Всеукраїнського екологічного конкурсу наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» *** 29 червня - 02 липня 2021 року Всеукраїнський зліт юних дослідників-природознавців *** 05-08 липня 2021 року Всеукраїнський збір лідерів Дитячого екологічного парламенту *** 12-15 липня 2021 року Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій *** 18 - 22 жовтня 2021 року Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (очно) *** 19 - 21 жовтня 2021 року фінал Всеукраїнського екологічного хакатону для учнівської молоді «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (м.Хмельницький)


Суперфінал ХХ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2021», ХIІ національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX 2021»

25-26 березня 2021 року відбулося суперфінальне змагання серед номінантів ХХ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2021», ХIІ національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX 2021». Програма національного відбору української команди на фінали Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX 2021» та Міжнародного конкурсу наукових, технічних, мистецьких та бізнес-проєктів екологічного спрямування «Genius Olympiad 2021» передбачала проведення онлайн представлення авторських розробок у прямому ефірі, за участю суддів, наукових і педагогічних наставників учнівської молоді, представників Оргкомітету.

Змагались наступні авторські розробки з числа апаратного і програмного забезпечення:

в категорії «Анімаційні програми»

Щирість

Урок гарних манер

3D мультфільм на тему “Часи правління Катерини 2”

Життя через звичайні речі

Війна мурах

в категорії «Комп’ютерне мистецтво»

Життя в мережі

Піщаний змій

Полудниця

Бережіть природу!

Магія кохання

в категорії «Короткометражний фільм»

Телефонний дзвінок

Тригонометрія борщу

Endowment at school

в категорії «Web-розробки»

У нас все чесно

Бюро знахідок “Loonify”

Shkodnik

TeleFeed

Веб-додаток “Auto Notes” для автоматичного створення конспектів

в категорії «Ігрові програми»

Збери свій комп’ютер

Гра «ШАХИ»

в категоріях «Макети або опис», «Моделі»

Візуалізація 3D моделі мотоцикла

в категорії «Навчальні програми

Учбова мова програмування «PathCode»

Віртуальна лабораторія

в категорії «Прикладні програми»

Мобільний додаток для боротьби з домашнім насильством “Beify”

в категорії «Апаратне управління»

Smart Pot, автоматизована система підтримки мікроклімату при вирощуванні рослин на базі stm 32

Розумна Емоційна LED маска – Qudi Mask

Зарядний пристрій на сонячній батареї оснащений системою автоматичного стеження за Сонцем

Високоякісний цифровий програвач звукових файлів на базі одноплатного комп’ютера

в категорії «Програмування»

Дослідження популярних алгоритмів шифрування. Власна програмна реалізація McEliece

Автоматизована система “Sailor-Sender” для пошуку роботи на морських судах

в категорії «Системні програми»

Віртуальна Машина RISC-V

Функціональний веб браузер

Для підключення до онлайн-ефіру була використана платформа модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle. Крім безпосередньо вебінару, в Moodle реалізована можливість в живу працювати з протоколами та виставляти бали. В результаті система автоматично підраховувала загальний бал зі всіх окремих протоколів суддів. Зазначимо потужну працю, яку виконали представники Infomatrix Club, взявши на себе головне і неупереджене завдання з оцінювання цьогорічних проєктів.

До честі суперфіналістів, вони за короткий часовий проміжок, що залишався по завершенні фіналу, встигли підготувати відео представлення власних розробок на англійській мові. Захист також відбувався англійською.

Після обговорення, пізно ввечері 26 березня, суддівська колегія суперфіналу остаточно визначилася з розробками, які представлятимуть Україну на світових фіналах Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX 2021» та Міжнародного конкурсу наукових, технічних, мистецьких та бізнес-проєктів екологічного спрямування «Genius Olympiad 2021».

У підсумку хочемо зазначити загальне враження від переглянутого і почутого — це був найкращий і найпрозоріший відбір за всю історію проведення національного етапу конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX», в якому одні учасники допомагали іншим.

І хоча суперфінал завершився, ми поки що ставимо три жирні крапки. Колегіально було вирішено 29 березня о 16.00 знову зустрітися і провести пряму онлайн-конференцію на тій же платформі Moodle, за посиланням, яке надавалося учасникам і керівникам розробок для підключення до суперфіналу. Запрошуються всі учасники суперфіналу та їх наставники. Буде проведений прискіпливий розгляд всіх виступів на змаганні та наданий аналіз отриманих результатів від суддів.

Крім того для переможців суперфіналу буде організовано передстартовий настановчий збір, як окремий організаційно-масових захід, з метою моральної підтримки та остаточного визначення спроможності української команди перемогти на світовому фіналі. День проведення передстартового збору буде визначений після отримання остаточних даних від міжнародного Оргкомітету «INFOMATRIX 2021» про точні дати проведення змагання.

Національний Оргкомітет щиро завдячує всім причетним до суперфіналу фізичним і юридичним особам за участь і партнерську підтримку.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар