Проведено навчальний тренінг з питань планування діяльності позашкільного навчального закладу та організації фандрайзингу | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17-19 серпня 2022 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (змішана форма) *** серпень-вересень 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (дистанційно) *** 17 вересня 2022 року - фінал Всеукраїнської віртуальної виставки голубівництва і птахівництва *** вересень-жовтень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (про форму проведення буде додаткове повідомлення) *** 17-24 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


Проведено навчальний тренінг з питань планування діяльності позашкільного навчального закладу та організації фандрайзингу

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 21.12.2015 № 1360 «Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2016 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) та Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів на 2016 рік» з 9 до 11 лютого 2016 року в м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з Товариством з обмеженою відповідальністю «Соціальний консалтинг «Параграф» проведено навчальний тренінг з питань планування діяльності позашкільного навчального закладу, організації фандрайзингу та грантової діяльності.

Навчальна програма тренінгу розрахована на 64 годин, включаючи заочне консультування.

Програма тренінгу складалася з трьох блоків:

І блок: тренінг з основ фандрейзингу, під час якого учасники отримали системний підхід до пошуку фінансування та роботи з потенційними та наявними донорами, розробили фандрейзингову стратегію організації та її чітке формулювання;

ІІ блок: тренінг зі створення операційного плану діяльності організації за проектами, адміністративною діяльністю, організаційним розвитком, синхронізація проектних планів;

ІІІ блок: тренінг з розробки стратегічного планування діяльності організації. Мета – посилення знань та навиків представників організації у питаннях стратегічного планування та стратегічного менеджменту, підготовка власного стратегічного плану організації.

У процесі навчання були розглянуті наступні питання:

  • розуміння особливостей роботи зі спонсорами, грантодавцями, меценатами;
  • розуміння принципів і структури проектного менеджменту;
  • опрацювання етапів створення проекту;
  • бюджетування проекту;
  • механізм оцінки та складання звітності за проектом;
  • способи розвитку себе як організатора проектів і як фандрайзерів4
  • краудфандінг та краудсорсінг;
  • висвітлення проекту;
  • позиціонування організації для різних донорів.

Під час навчання тренера використовували сучасні інноваційні комунікаційні технології, а також модераційні прийоми для організації високоякісної парної та групової комунікації учасників.

Учасниками тренінгу стали 36 педагогічних працівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів із: Вінницької, Тернопільської, Чернігівської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Полтавської, Донецької, Тернопільської, Львівської, Сумської, Запорізької, Хмельницької, Рівненської, Черкаської, Київської, Житомирської, Чернівецької, Закарпатської областей та м. Києва.

Після закінчення навчання всі учасники отримали сертифікат.

f05

f12

f11

f10

f09

f08

f07

f06

f04

f03

f02

f01---

f01--

f01-

f01

f0-1

 

DSC09185

DSC09193

DSC09201

DSC09205

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар