Обласна координаційно-методична рада з питань розвитку еколого-натуралістичної освіти і виховання | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 14 - 16 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну "Квітуча Україна" (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** 11 - 27 червня 2024 року - літня кампанія в НЕНЦ у 2024 році (очно) *** 25 - 27 червня 2024 року - фінальний етап конкурсу «Ленд-арт весна – 2024» в рамках Фестивалю патріотичних дій (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Обласна координаційно-методична рада з питань розвитку еколого-натуралістичної освіти і виховання

Відповідно до плану роботи комунального закладу ,,Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради на 2016 рік, Положення про обласну координаційно-методичну раду з питань розвитку еколого-натуралістичної освіти і виховання, затвердженої наказом управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 21.11.2003 № 365, з метою організації ефективного зв’язку з навчальними та позашкільними закладами області 06 квітня 2016 року на базі комунального закладу ,,Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради відбулося засідання обласної науково-методичної ради з питань розвитку еколого-натуралістичної освіти і виховання з теми ,,Сучасні педагогічні технології в практиці роботи керівника гуртка”.

В роботі ради взяли участь Трохимчук Ірина Михайлівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри біології Рівненського державного гуманітарного університету, Давидюк Наталія Юріївна, кандидат педагогічних наук, методист Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Лапінський Андрій Вікторович, кандидат технічних наук, та Янушевська Олена Іванівна, викладачі кафедри технології неорганічних речовин, водоочищення та загальної хімічної технології Національного політехнічного університету України „Київський політехнічний інститут”, методисти біології управлінь та відділів освіти райдержадміністрацій та міст обласного підпорядкування, керівники гуртків позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.

На засіданні ради розглянуто такі питання:

Дослідницькі методи в роботі еколого-натуралістичного спрямування (Шуст Віталій Вікторович, керівник гуртків комунального закладу ,,Станція юних натуралістів” Радивилівської районної ради Рівненської області).

Сучасні педагогічні технології в практиці роботи гуртка ,,Юні екологи” (Прит Ірина Василівна, вчитель біології, керівник гуртка ,,Юні екологи” Томашгородського навчально-виховного комплексу школа І-ІІІ ступенів-ліцей Рокитнівського району).

Інноваційні підходи в організації проведення Всеукраїнських акцій і конкурсів екологічного спрямування в загальноосвітньому навчальному закладі (Сачук Алла Георгіївна, вчитель біології Дорогобузької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гощанського району).

Позашкільна хімічна, екологічна і хіміко-технологічна освіта за сприяння Національного політехнічного університету України ,,Київський політехнічний інститут” (Лапінський Андрій Вікторович, кандидат технічних наук Національного політехнічного університету України ,,Київський політехнічний інститут”).

Формування екологічної культури молоді через діяльність дитячих громадських організацій (Тітечко Світлана Євстафіївна, керівник дитячої екологічної організації „Екологічний клуб „Паросток”, вчитель географії Сарненської гімназії).

Використання методу проектів у гуртковій роботі (Снітко Галина Григорівна, керівник гуртка „Агрохімічні властивості ґрунтів Полісся”, вчитель біології Великожолудського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад”).

За наслідками координаційно-методичної ради прийнято ухвалу:

  • продовжувати взаємодію загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів з метою створення єдиного освітнього простору;
  • впроваджувати в навчально-виховний процес загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів сучасні педагогічні технології з метою підвищення якості навчально-виховного процесу;
  • оптимально скоординовувати зусилля позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів в забезпеченні ефективності і якості і еколого-натуралістичної освіти;
  • гармонізувати діяльність позашкільних закладів еколого-натуралістичного напряму із загальноосвітніми, вищими навчальними закладами, державними та громадськими організаціями з метою оптимізації системи регулювання інформаційно-методичної, навчально-виховної, організаційно-масово, дослідницької, еколого-природоохоронної роботи з учнівською молоддю.

DSC_0943

DSC_0946

DSC_0961

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • bajak Scatter
  • turbox500
  • mariaTogel
  • turbox1000
  • spaceman
  • ngopibet
  • slot qris
  • scatter hitam
  • klikslot
  • zara4d
  • zara4d