Про проведену авторську педагогічну ЕКО-майстерню «Освіта сталого розвитку.Досвід роботи закладів освіти Рівненської області» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 22-26 травня 2025 року - участь  учнівської делегації України у фіналі Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2025» (Румунія)(очно) *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 03 - 05 червня 2025 року - фінал Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху "Зелена естафета" (Львів) *** 02 - 06 червня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів)(очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Про проведену авторську педагогічну ЕКО-майстерню «Освіта сталого розвитку.Досвід роботи закладів освіти Рівненської області»

У сучасних умовах, коли питання сталого розвитку постає як пріоритетне на глобальному, національному та регіональному рівнях, особливого значення набуває формування екологічної культури та екологічної відповідальності здобувачів освіти. Одним із ефективних форматів професійного зростання педагогів та обміну практичним досвідом є авторські педагогічні еко-майстерні. 30 квітня 2025 року комунальний заклад «Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти» Рівненської обласної ради спільно із Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України, за підтримки департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації провів авторську педагогічну ЕКО-майстерню «Освіта сталого розвитку. Досвід роботи закладів освіти Рівненської області». Захід проходив в онлайн-форматі. У заході взяли участь 210 педагогічних працівників закладів освіти з різних регіонів України.

З вітальним словом виступив ВЕРБИЦЬКИЙ Володимир, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор
педагогічних наук. 
Досвідом своєї роботи поділилися:
САМЧУК Віктор, директор комунального закладу «Центр національнопатріотичного виховання та позашкільної освіти» Рівненської обласної ради («Заклад
позашкільної освіти як простір для екологічного виховання та соціального партнерства»);
КРАВЧУК Софія, завідувач сектору еколого-освітньої роботи Кременецького
ботанічного саду («Формування екологічної культури як невід’ємна складова діяльності
Кременецького ботанічного саду»);
ДУЖУК Сніжана, завідувач відділу еколого-натуралістичного напряму
комунального закладу «Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної
освіти» Рівненської обласної ради («Природа вчить жити стійко: роль гуртків екологонатуралістичного напряму у формуванні екосвідомості»);
ВЛАСЮК Інна, методист комунального закладу «Центр національно-патріотичного
виховання та позашкільної освіти» Рівненської обласної ради («Від проєкту до дії: як
гурткова робота стимулює молодь діяти в ім’я сталого розвитку»);
ВАКУЛКО Юлія, вчитель хімії Зносицького ліцею Немовицької сільської ради
Сарненського району, керівник гуртка «Мікробіологічний Тік Ток» комунального
закладу «Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти»
Рівненської обласної ради («Соціальні мережі та платформи як інструмент мотивації до
вивчення природничих дисциплін»);
ПРЯДУНЕЦЬ Валентина, вчитель біології Новоукраїнського ліцею Ярославицької
сільської ради Дубенського району, керівник гуртка «Основи агрохімії» комунального
закладу «Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти»
Рівненської обласної ради («Популяризація органічного землеробства як крок до
формування гастрономічної культури сучасного українця»);
ДЕСЯТНИК Олена, вчитель біології комунального закладу «Іваннівська гімназія»
Привільненської сільської ради Дубенського району, керівник гуртка «Основи
декоративного садівництва та квітництва» комунального закладу «Центр національнопатріотичного виховання та позашкільної освіти» Рівненської обласної ради
(«Екоорієнтоване навчання в гуртках — важлива складова освітнього процесу сталого
розвитку»);

СНІТКО Галина, вчитель Великожолудського ліцею Рафалівської селищної ради
Рівненської області, керівник гуртка «Основи генетики і селекції» комунального закладу
«Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти» Рівненської
обласної ради («STEM-освіта для сталого розвитку як інструмент формування
екологічної свідомості вихованців гуртків еколого-натуралістичного напряму»);
ОМЕЛЬЧУК Олександр, керівник гуртка «Юні бджолярі» комунального закладу
«Центр національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти» Рівненської
обласної ради («Гурток бджолярів як простір для поєднання трудового виховання та
основ учнівського підприємництва в умовах сталого розвитку»).
Проведення таких заходів є дієвим інструментом для обміну досвідом, поширення
інноваційних практик і формування спільного бачення розвитку освіти в сучасних
умовах.
Участь у професійних подіях об’єднує науковців, педагогів, методистів, керівників
гуртків із різних типів закладів освіти — загальної середньої, позашкільної, професійної
(професійно-технічної), вищої — які не лише зберігають стійкість у непростий час
воєнних викликів, а й активно працюють над оновленням змісту освіти, впровадженням
екологічних, інноваційних та сталих підходів до формування свідомого громадянина.
Завдяки таким платформам формується спільнота освітян, зацікавлених у створенні
ефективного освітнього середовища, що відповідає викликам сьогодення й сприяє
сталому розвитку суспільства.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар