З 24 по 28 жовтня 2016 року в Національному еколого-натуралістичному центрі пройшла осіння сесія Природничої школи учнівської молоді.
Новий навчальний рік у ПШУМ урочисто відкрили за присутності повного складу слухачів школи та керівників делегацій. На зустріч з обдарованою учнівською молоддю були запрошені БАЛАН Павло Григорович – доцент кафедри зоології ННЦ «Інститут біології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат біологічних наук, ПОПЕЛЬ Павло Петрович – доцент кафедри неорганічної хімії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, лауреат премії ім. Т. Шевченка, автор самих відомих підручників з хімії для шкіл.
Для слухачів другого року навчання проведено тренінг «Основи експериментальних досліджень та методика написання науково-дослідницьких робіт», а для першокурсників працював центр психологічного тестування та консультування.
Цього року навчання у Школі здійснювалося в наукових відділеннях за напрямами:
- – природничий (біологія, хімія);
- – декоративно-прикладний (народні ремесла, флористика та фітодизайн).
На осінню сесію 2016 року Природничої школи прибули учні з 11 областей України та м. Києва. Загалом – 82 слухачі (по 41 учню першого та другого року навчання).
Під час навчального процесу у всіх відділеннях проводились різноманітні форми навчально-виховної діяльності.
Для слухачів Школи були прочитані лекції, проведені практичні заняття, майстер-класи, консультації з питань підготовки учнівських науково-дослідницьких робіт, організовано виставки творчих робіт учнів.
Викладачами були науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів Києва та провідні співробітники академічних установ, методисти вищої категорії НЕНЦ.
Цікавість слухачів викликали практичні заняття з основ гідробіології, для учнів секції біології, під керівництвом наукового співробітника Інституту гідробіології НАН України, кандидата біологічних наук Білоус О.П. А слухачі секції хімії мали можливість виконувати практичні роботи з аналітичної хімії.
Наприкінці осінньої сесії слухачі отримали тематичні завдання для виконання у міжсесійний період.