2019 Грудень 2 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Архіви за день Грудень 2nd, 2019

Інформаційний бюлетень Національного еколого-натуралістичного центру, №11, листопад 2019 року

Фоторепортаж подій Національного еколого-натуралістичного центру, № 11, листопад 2019 року

Всесвітньому дню домашніх тварин присвячувався масово-виховний захід в „Арніці”

Для дітей сімнадцятої зміни відпочинкового табору „Арніка” 25 листопада педагогами відділу біології та дослідницько-експериментальної роботи Ольгою Величканич та Олександрою Токарєвою проведено масово-виховний захід, приурочений Всесвітньому дню домашніх тварин.

НАВІГАТОР ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОГО НАПРЯМУ

З авдання закладу позашкільної освіти полягає у формуванні в учнівської молоді здатності до свідомого та самостійного вибору професії і подальшого оволодіння нею. Вирішення цього завдання багато в чому залежить від активної позиції самих учнів, від усвідомленості себе суб’єктом власного життя, прагнення до особистісної самореалізації, вміння виважено і самостійно приймати відповідальні рішення. Тому вивчення професійного самовизначення […]

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА (з розробками занять) з позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ»

С кільки фраз ви можете підібрати, щоб описати види дощу? Ну, від сили 7-10. Наприклад, накрапаючий дощ, мряка, мжичка, проливний наче з відра, рясний, грибний дощ тощо. А скільки відтінків кольорів ви можете назвати? Мабуть – 20-25 – не більше. Так от, у японській лексиці існує 120! фраз, щоб описати різні види дощу і 40 […]