С кільки фраз ви можете підібрати, щоб описати види дощу? Ну, від сили 7-10. Наприклад, накрапаючий дощ, мряка, мжичка, проливний наче з відра, рясний, грибний дощ тощо. А скільки відтінків кольорів ви можете назвати? Мабуть – 20-25 – не більше. Так от, у японській лексиці існує 120! фраз, щоб описати різні види дощу і 40 слів для визначення різноманітних відтінків кольорів, а також 240! слів для визначення сезонів та пір року. В японській мові є особливий термін для милування повним місяцем, першим снігом, цвітінням вишні навесні і це ще не весь перелік.
Творче спілкування з природою – дієвий метод всебічного розвитку і виховання в дитини кращих людських якостей. Минуть роки і ці діти залишать стіни своїх навчальних закладів і розійдуться хто куди по своїх життєвих стежинах, але заняття милування природою залишать незабутній слід у душі кожного. І можна сподіватись, що ставши дорослими, вони будуть бережливо ставитись до навколишнього середовища, дбати про кожну живу істоту.
Виховати розум дитини нелегко. Але набагато важче виховати її серце й душу. Ніщо не допоможе Вам у цьому краще, ніж її величність Природа. Ведіть своїх дітей у її дивосвіт. Кожного дня. Крок за кроком. Навчіться радіти разом – радіти сонцю і дощику, квітам і птахам, зимі і літу.
Більш детальну інформацію про дану програму ви можете отримати, перейшовши за посиланням: https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2015/01/prog-LP.pdf .