П’ятирічний ювілей діяльності Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


П’ятирічний ювілей діяльності Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти

20 жовтня 2017 року відбувся ювілейний п’ятий випуск Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти.

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників навчальних закладів на 2017 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.12.2016 № 1626, у м. Києві протягом 2017 року в Національному еколого-натуралістичному центрі Міністерства освіти і науки України працювала Всеукраїнська школа методиста закладу позашкільної освіти.

Форма організації роботи школи – очна-дистанційна. Термін навчання – один рік; кількість сесій – чотири (дві сесії – очні, дві – дистанційні в он-лайн режимі).

І очна сесія: 11– 13 травня 2017 р.

І дистанційний етап 29 травня – 30 червня 2017

ІІ дистанційний етап 4 вересня – 23 жовтня 2017

ІІ очна сесія: 19-20 жовтня 2017 р.

Учасниками Всеукраїнської школи методиста стали педагоги із різних регіонів України.

За час навчання для слухачів було прочитано цикл лекцій з теорії та практики управління аналітико-експертною діяльністю у сфері методичної служби, проведено тренінги з таких питань: «Розробка критеріїв ефективності методичної діяльності позашкільного закладу», «Інтерпретація результатів аналітико-експертного дослідження», «Використання методів математичної статистики для обробки кількісної інформації», «Технологія прийняття рішень на основі аналітико-експертної інформації».

У рамках дистанційного навчання проведено вебінар на тему «Наукові основи застосування критеріального підходу до оцінювання освітніх явищ і процесів».

Результати роботи школи: розроблена модель методичних та управлінських компетенцій методиста, посадові інструкції та модель критеріїв оцінювання діяльності методичних служб у сфері позашкільної освіти.

По закінченню навчання у Всеукраїнській школі методиста позашкільного навчального закладу слухачі отримали свідоцтва державного зразка.

У 2017 році Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді відзначив п’ятирічний ювілей діяльності Всеукраїнської школи методиста позашкільної освіти.

З метою ознайомлення слухачів із сучасними підходами та технологією формування аналітико-експертної компетентності методиста; розроблення параметрично-показникової моделі оцінювання ефективності діяльності методичних служб; стимулювання методичних працівників до пошуку шляхів підвищення власного іміджу та іміджу організації з 2012 року на базі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді розпочала свою діяльність Всеукраїнська школа методиста закладу позашкільної освіти.

Школа працює за авторською методикою Боднар Оксани Степанівни, доктора педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Пріоритетними завданнями школи є:.

  1. Розробити навчальні матеріали для підготовки експертів з науково-методичної діяльності.
  2. Підвищити рівень фахових компетенцій методистів сфери позашкільної освіти та сприяти становленню їх високого професійного статусу.
  3. Сформувати правила взаємодії в команді слухачів Школи методиста для оперативного вирішення проблемних питань роботи.
  4. Визначити зміст та тренінгові технології опрацювання блоків навчальної програми з основ науково-методичної діяльності сфери позашкільної освіти.
  5. Сформувати єдине смислове понятійне поле учасників Школи (в контексті понять сучасного освітнього і методичного менеджменту, терміни, які незнайомі учасникам семінарів, але широко застосовуються у сфері наукового менеджменту).
  6. Ознайомити слухачів із загальними положеннями сучасного освітнього та методичного менеджменту, з методикою експертного оцінювання діяльності педагогічних працівників та освітньої діяльності позашкільних навчальних закладів.
  7. Навчити користуватись сучасним інструментарієм оцінювання; формувати практичні навички оцінювання різних аспектів освітньої діяльності закладу.

Модель курсів за формою проведення – очна-дистанційна.

За п’ять років роботи школи підвищили свій фаховий рівень біля 100 методистів закладів позашкільної освіти із різних регіонів України.

З 19 по 20 жовтня 2017 р. в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді МОН України пройшла осіння сесія Всеукраїнської школи методиста позашкільного навчального закладу.

Опубліковано Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України 20 жовтня 2017 р.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар