29 листопада 2017 року було проведено спільний семінар-практикум «Етноекологія: досвід та перспективи розвитку» | Національний еколого-натуралістичний центр 14 грудня - Колегія директорів закладів позашкільної освіти *** З 15 грудня розпочинається підведення підсумків: - Всеукраїнського конкурсу програм, навчально-методичних матеріалів та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти; - Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів; - Всеукраїнської щорічної заочної виставки видавничої продукції з еколого-натуралістичного напряму. Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»; - Відкритого рейтингу якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників»; - Всеукраїнського заочного конкурсу-огляду позашкільних навчальних закладів «Погляд в майбутнє» *** З 15 грудня розпочинається підведення підсумків Всеукраїнського заочного родинного конкурсу «Дідух» *** З 24 грудня розпочинається підведення підсумків традиційного щорічного конкурсу ”Новорічна композиція” *** З 25 грудня розпочинається підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури еколого-натуралістичного напряму для позашкільних навчальних закладів


29 листопада 2017 року було проведено спільний семінар-практикум «Етноекологія: досвід та перспективи розвитку»

У рамках співпраці Тернопільського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді з методичним кабінетом Бробівського районного відділу освіти Львівської області 29 листопада 2017 року було проведено спільний семінар-практикум «Етноекологія: досвід та перспективи розвитку» для педагогів навчальних закладів та методистів районного методичного кабінету Бробівського районного відділу освіти.

Для присутніх керівник гуртка Тернопільського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Осадца Ярослав провів майстер-класу з виготовлення різдвяної атрибутики. Під час проведення заходу відбувся обмін досвідом з питань використання виховного потенціалу етноекології як засобу, що сприяє вихованню в учнів інтересу до національної культури.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар