Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 99 «Про затвердження плану навчальних семінарів педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів на 2015 рік» та від 30.09.2015 № 1/9-469 «Про проведення Всеукраїнського семінару-практикуму» Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації спільно з Комунальним закладом «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості», Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти і науки України у м. Харків з 29 по 31 жовтня 2015 року проведено Всеукраїнський семінар-практикум за темою «Екологічне виховання дітей та учнівської молоді з використанням об’єктів природно-заповідного фонду».
Захід проводився з метою актуалізації ролі позашкільної освіти в реалізації прав дітей на культурну і творчу діяльність у вільний час, створення освітнього простору позашкільних навчальних закладів в умовах реформування освіти в Україні для формування нової моделі виховання, а також з нагоди 80-річчя від дня заснування Комунального закладу «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості» та 90-річчя юннатівського руху на Україні.
Учасниками заходу стали директори обласних еколого-натуралістичних центрів учнівської молоді (станцій юних натуралістів).
Програма заходу включала ознайомлення із досвідом роботи загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, об’єктами природно-заповідного фонду області, а саме: КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості», Балаклійської станції юних натуралістів Балаклійської районної ради, КЗ «Харківський зоологічний парк», РЛП «Фельдман-екопарк».
На базі РЛП «Фельдман-екопарк» проведено семінар за темою «Співпраця позашкільного навчального закладу із громадськими організаціями як передумова успішного формування освітнього простору».
Учасники заходу прийняли участь у роботі круглого столу, під час якого були обговорені актуальні проблеми щодо координації еколого-натуралістичної роботи в системі закладів позашкільної освіти області, розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти, оновлення її змісту, впровадження в навчально-виховний процес сучасних технологій, новітніх досягнень, досвід загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах з впровадження екологічного виховання учнівської молоді.
За наслідками роботи педагогічного практикуму надрукований збірник методичних матеріалів «Новації позашкільної освіти».