Проведений екологічний тренінг «Моніторингові дослідження біорізноманіття: флора та фауна» | Національний еколого-натуралістичний центр 14 грудня - Колегія директорів закладів позашкільної освіти *** З 15 грудня розпочинається підведення підсумків: - Всеукраїнського конкурсу програм, навчально-методичних матеріалів та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти; - Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів; - Всеукраїнської щорічної заочної виставки видавничої продукції з еколого-натуралістичного напряму. Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»; - Відкритого рейтингу якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників»; - Всеукраїнського заочного конкурсу-огляду позашкільних навчальних закладів «Погляд в майбутнє» *** З 15 грудня розпочинається підведення підсумків Всеукраїнського заочного родинного конкурсу «Дідух» *** З 24 грудня розпочинається підведення підсумків традиційного щорічного конкурсу ”Новорічна композиція” *** З 25 грудня розпочинається підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури еколого-натуралістичного напряму для позашкільних навчальних закладів


Проведений екологічний тренінг «Моніторингові дослідження біорізноманіття: флора та фауна»

3-5 жовтня Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом зоології ім. І. І. Шмальгаузена НАН України, інститутом ботаніка ім. М. Г. Холодного НАН України проведений екологічний тренінг «Моніторингові дослідження біорізноманіття: флора та фауна».

Учасниками тренінгів були методисти та керівники творчих учнівських об’єднань екологічного напряму позашкільних навчальних закладів з різних областей.

У Національному науково-природничому музеї НАН України педагоги ознайомились з світовим різноманіттям рослинного і тваринного світу. Науково-пізнавальною та цікавою була екскурсія від директора ботанічного музею ННПМ НАНУ Валерія Васильовича Новосада.

Провідні вчені інституту зоології ім. І. І. Шмальгаузена НАН України провели навчання «Моніторингові дослідження біорізноманіття: фауна» за темами:

  • – Мурашки як об`єкт моніторингу стану екосистем
  • – Перетинчастокрилі комахи-запилювачі, визначення різноманіття видів, методики обліку, приваблювання та охорона
  • – Членістоноги прісних водойм України
  • – Методи збирання та зберігання колекцій комах.

Також були проведені наукові роз’яснення для учасників еколого-натуралістичного походу «Біощит»: по операціях «Мурашка», «Джміль», «Махаон», «Реміза».

Ботанічна частина тренінгу «Моніторингові дослідження біорізноманіття: флора» була представлена темами:

  • – Методи дослідження грибів-макроміцетів
  • – Флуоресценція хлорофілу як основа сучасних методів визначення фізіологічного стану рослин
  • – Паперова хроматографія для визначення пігментного складу листків
  • – Мікрокосм – перспективна технологія вирощування рослин для наукових космічних досліджень

Під час екскурсії до Національного гербарію України учасники тренінгу ознайомились с фондами та прийомами оформлення зразків рослин.

Для проведення зі школярами практичних робіт з дослідження біологічного різноманіття рослинного і тваринного світу в регіонах педагоги отримали означені методики в електронному вигляді та інтернет-ресурси для ботанічних досліджень.

По завершенні тренінгу усім його учасникам були видані відповідні сертифікати.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар