Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від № 3-515 від 04.07.2017, плану роботи Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді на 2017 р. (протокол педагогічної ради НЕНЦ №4 від 14.12.2016 р.), затвердженого МОН України, з 09 до 13 жовтня ц.р. у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді були проведені курси підвищення кваліфікації методистів позашкільних навчальних закладів.
Участь у курсах приймали педагоги-позашкільники , які представляли різні регіони України.
Навчально-тематичний план розрахований на 120 годин і складається із трьох модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: гуманітарно-соціального, професійного та діагностичного Із розрахунку: очна частина складає 32 год., дистанційний блок – 88 год. Модель курсів за формою проведення – очна-дистанційна.
Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:
- ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;
- лекції, навчальні тренінги з фахової підготовки;
- проведення конференції з обміну досвідом;
- моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів підвищення кваліфікації;
- захист творчих випускних робіт.
Для учасників були прочитані лекції з тем: «Значення та місце позашкільної освіти в реалізації освітніх стандартів нового покоління», «Програмно-методичне забезпечення діяльності позашкільних навчальних закладів», «Ранній розвиток дитини: реалії та перспективи в умовах інклюзивного середовища», «Аналіз інспектування позашкільних навчальних закладів з питань організації навчально-виховної і науково-методичної роботи, використання науково-педагогічного потенціалу та матеріальних ресурсів», «Комплексна безпека життєдіяльності в закладах освіти», «Знання, навички та суспільна поведінка в контексті реформи української школи»; навчальний тренінг: «Організаційно- управлінські умови забезпечення особистісного розвитку вихованців в системі діяльності ПНЗ». Для учасників курсів на базі КМДШ (Креативної Міжнародної Дитячої Школи) був проведений навчальний семінар «Кейси як метод інтеграції (на прикладі STEM-предметів)».
Після закінчення курсів учасники отримали свідоцтво встановленого зразка.