Зимуючі та осілі птахи стали об’єктами Великого зимового обліку пернатих у Воловецькій філії ЗОЕНЦ „Арніка” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** запрошуємо молодь до участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Крок до знань» 2021/2022 навчального року *** до 15 грудня 2021 року триває відбірковий етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» 2021/2022 навчального року (заочно) *** до 15 грудня 2021 року триває Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** 15 грудня 2021 року - Узагальнення передового педагогічного досвіду закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного профілю у 2021 р. *** 16-17 грудня 2021 року - Всеукраїнський зліт юних орнітологів


Зимуючі та осілі птахи стали об’єктами Великого зимового обліку пернатих у Воловецькій філії ЗОЕНЦ „Арніка”

21 січня педагоги Закарпатського еколого-натуралістичного центру відвідали філію „Арніка”. Поїздка була спрямована на ознайомлення відпочиваючих дітей з Великим зимовим (різдвяним) обліком птахів, який започаткований ще у далекому 1900 році.

Методистка відділу екології та природоохоронної роботи Оксана Стрічко провела вступну бесіду про зимуючих та осілих птахів.

Зима – один із найскладніших періодів у житті пернатих. Не тільки холод і сніговий покрив згубно впливають на тих птахів, що залишилися зимувати разом з нами, а й брак і недоступність корму – основного джерела поповнення енергетичного запасу, без якого неможливо підтримувати нормальну життєдіяльність організму.

Завідувачка відділу екології та природоохоронної роботи Мирослава Копча ознайомила відпочивальників з мультимедійною презентацією, засобами якої розповіла про птахів, їх життя, чим вони харчуються взимку і яке значення має “регулярна” підгодівля, щоб вижити і навесні радувати нас своїм співом. Цікавим додатком до презентації було відгадування пташок за дзьобом, де діти показали свої знання.

Після мультимедійної презентації почався квест, де учні отримали завдання. Усіх діток поділили на 5 команд, кожна вибрала собі назву: „Вінкс”, „Горобці”, „Непереможні”,„Зірки”,„Вулкан”. Всього у квесті було шість зупинок.

Перша зупинка – „Дай правильну відповідь”, показала що діти люблять і вміють думати.

Друга зупинка -„Кросворд”.Тут вихованці знаходили якомога більше назв зимуючих і осілих птахів.

На третій зупинці – „Зашифровані назви” – юннати застосували свою зорову пам’ять для вирішення завдання.

Наступні дві зупинки найбільше сподобалися дітям. Було видно, як вони згуртовано відгадували загадки та прислів’я.

З цікавістю педагоги спостерігали, як діти правильно поєднують картку та опис птаха на останній зупинці „Відгадай птаха”.

Підсумком стало нагородження учасників команд грамотами за I, II та III місця. Всі відпочивальники молодці, гарно попрацювали. Здобули нові цікаві знання про птахів і назавжди стали пернатим друзями!

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар