15 лютого 2024 року Миколаївським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено обласний семінар для вчителів, методистів та керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу», з метою підвищення якості позашкільної еколого-натуралістичної освіти, професійної майстерності керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму, надання практичної та методичної допомоги щодо впровадження і практичного використання сучасних підходів до реалізації позашкільної освіти.
Обласний семінар проводився у онлайн форматі.
У роботі обласного семінару взяли участь 52 учасники (вчителі природничих дисциплін, керівники гуртків, методисти, спеціалісти відділів освіти територіальних громад Миколаївської області): Братської, Єланецької, Воскресенської, Веселинівської, Криворізької, Кривоозерської селищних рад, Широківської, Мішково-Погорілівської, Веснянської, Коблівської, Костянтинівської сільських рад, Миколаївської, Южноукраїнської, Новобузької, Первомайської міських рад . Виступали з доповідями: Опанасенко Людмила Анатоліївна, завідувачка Навчально-методичного кабінету соціально психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню Національного університету імені Петра Могили з доповіддю «Алгоритми психосоціальної підтримки в стандартних і нестандартних ситуаціях», Ференс Наталя Вікторівна, практичний психолог Навчально-методичного кабінету соціально психологічної підтримки, професійного розвитку та сприяння працевлаштуванню Національного університету імені Петра Могили з доповіддю «Самопідтримка: пошук внутрішньої опори», Савицька Віолетта Олександрівна, практичний психолог Миколаївського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді з доповіддю «Поради вчителям і батькам: як підтримати дитину під час освітнього процесу.» . Доповідачі розповіли про групи вразливих категорій населення і як їх виявити в житті і під час освітнього процесу, про індивідуальні особливості кожної людини під час стресової ситуації та про першу психологічну допомогу під час панічних атак та підвищеної тривожності, про самодопомогу при тривозі та як контролювати рівень агресії. Крім того були надані поради вчителям як психологічно підтримати дітей під час освітнього процесу. Учасники семінару виконали та обговорили графічний тест «Глечик» та вправу для заспокоєння «Метелик».
Семінар пройшов у дружній атмосфері, було висвітлено багато актуальних питань, проблем та шляхів їх вирішення.
Програма семінару виконана повністю.