6 грудня 2017 року Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України спільно із лабораторією позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України провели розширену педагогічну раду, під час якої був презентований інноваційні педагогічний досвід діяльності шести закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного профілю, а саме:
- Запорізького обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. Тема досвіду: «Розвиток дослідницької компетентності учасників аграрних учнівських об’єднань» (презентувала досвід: заступник директора – Ульянова Олена Іванівна);
- Миколаївського обласного еколого-натуралістичного центру. Тема досвіду: «Позашкільний еколого-натуралістичний заклад як інститут соціалізації особистості» (презентувала досвід: директор – Троїцька Таїсія Броніславівна).
- Нікопольського міського еколого-натуралістичного центру Дніпропетровської області. Тема досвіду: «Створення еколого-розвивального середовища в позашкільному закладі еколого-натуралістичного спрямування» (презентував досвід: директор – Третьяков Юрій Юрійович);
- Богородчанської районної станції юних натуралістів Івано-Франківської області. Тема досвіду: «Патріотичне виховання учнів в умовах учнівського лісництва» (презентувала досвід: директор – Скрипник Наталія Іванівна);
- Хустської філії ЗОЕНЦ «Нарцис». Тема досвіду: «Реалізація регіонального компоненту позашкільної освіти при дослідженні біорізномаття» (презентував досвід: директор Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру – Геревич Олександр Васильович);
- Новокаховської міськСЮН Херсонської області за темою: «Освітній простір міської станції юннатів як середовище особистісного розвитку вихованців. (презентувала досвід: в.о. директора – Голованова Римма Якупівна).
По завершенню учасникам були вручені сертифікати про вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду
Даний досвід розміщений на сайті НЕНЦ, Національної академії педагогічних наук, буде надрукований у науково-педагогічному віснику НЕНЦ з метою його розповсюдження, поширення в педагогічну практику та популяризації передової педагогічної ідеї.