Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** запрошуємо молодь до участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «Крок до знань» 2021/2022 навчального року *** до 15 грудня 2021 року триває відбірковий етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» 2021/2022 навчального року (заочно) *** до 15 грудня 2021 року триває Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** 15 грудня 2021 року - Узагальнення передового педагогічного досвіду закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного профілю у 2021 р. *** 16-17 грудня 2021 року - Всеукраїнський зліт юних орнітологів


Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників навчальних закладів на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.01.2018 № 12, протягом січня-лютого 2018 року у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді були проведені курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти.

Очна частина курсів була проведена з 19 до 23 лютого ц.р.

Участь у курсах приймали 78 педагогів-позашкільників, які представляли різні регіони України.

Навчально-тематичний план розрахований на 120 годин і складається із трьох модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: гуманітарно-соціального, професійного та діагностичного Із розрахунку: очна частина складає 32 год., дистанційний блок – 88 год. Модель курсів за формою проведення – очна-дистанційна.

Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;
  • лекції, навчальні тренінги з фахової підготовки;
  • проведення конференції з обміну досвідом;
  • моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів підвищення кваліфікації;
  • захист творчих випускних робіт.

Для учасників були прочитані лекції та проведені тренінги з тем: «Значення та місце позашкільної освіти в реалізації освітніх стандартів нового покоління», «Програмно-методичне забезпечення діяльності позашкільних навчальних закладів», «Застосування інтерактивних технологій в інтересах сталого розвитку освіти», «Сучасні підходи до виховання учнівської молоді», «Комплексна безпека життєдіяльності в закладах освіти», «Як організувати проектну діяльність», «Управління конфліктами в освітніх організаціях. Проблема професійного вигорання»; тематичні дискусії: «Створення інформаційного освітнього середовища в закладах позашкільної освіти», «Ранній розвиток дитини: реалії та перспективи в умовах інклюзивного середовища».

Після закінчення курсів учасники отримали свідоцтво встановленого зразка.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар