Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників навчальних закладів на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.01.2018 № 12, протягом січня-лютого 2018 року у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді були проведені курси підвищення кваліфікації методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти.

Очна частина курсів була проведена з 19 до 23 лютого ц.р.

Участь у курсах приймали 78 педагогів-позашкільників, які представляли різні регіони України.

Навчально-тематичний план розрахований на 120 годин і складається із трьох модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: гуманітарно-соціального, професійного та діагностичного Із розрахунку: очна частина складає 32 год., дистанційний блок – 88 год. Модель курсів за формою проведення – очна-дистанційна.

Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;
  • лекції, навчальні тренінги з фахової підготовки;
  • проведення конференції з обміну досвідом;
  • моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів підвищення кваліфікації;
  • захист творчих випускних робіт.

Для учасників були прочитані лекції та проведені тренінги з тем: «Значення та місце позашкільної освіти в реалізації освітніх стандартів нового покоління», «Програмно-методичне забезпечення діяльності позашкільних навчальних закладів», «Застосування інтерактивних технологій в інтересах сталого розвитку освіти», «Сучасні підходи до виховання учнівської молоді», «Комплексна безпека життєдіяльності в закладах освіти», «Як організувати проектну діяльність», «Управління конфліктами в освітніх організаціях. Проблема професійного вигорання»; тематичні дискусії: «Створення інформаційного освітнього середовища в закладах позашкільної освіти», «Ранній розвиток дитини: реалії та перспективи в умовах інклюзивного середовища».

Після закінчення курсів учасники отримали свідоцтво встановленого зразка.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар