У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Організація робочого, навчально-корекційного процесу для дітей з особливостями розвитку» | Національний еколого-натуралістичний центр 27 вересня – 17 жовтня - Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань *** Упродовж місяця - Всеукраїнське методоб`єднання вчителів природничих дисциплін


У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Організація робочого, навчально-корекційного процесу для дітей з особливостями розвитку»

Відповідно до наказу Міністерства від 04.01.2018 № 12 «Про затвердження Плану семінарів-практиків для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2018 р.)» Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» у 2018 р. м. Києві в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників започаткували проведення авторських педагогічних студій з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей.

13 квітня ц.р. проведена третя авторська педагогічна студія з теми: «Організація робочого, навчально-корекційного процесу для дітей з особливостями розвитку».

Автор студії: Стручек Н. В., практичний психолог, директор ДНЗ “Навчально-корекційній сад” Дитина з майбутнім “для дітей з особливостями розвитку.

Учасниками студії стали вчителі-практики закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності із різних регіонів України.

Програма роботи педагогічної студії складалася із наступних блоків:

1. Блок «Робота з батьками»:

– Анамнез дитини.

– Корекція поведінки в умовах домашнього навчання.

– Медичний супровід дитини.
2. Блок «Відновлення, корекція і оптимізація соціальних взаємин у дітей з аутизмом»:

– Психологічний портрет дитини аутиста (тестування).

– Завдання програми ДНЗ “Учбово-корекційній сад” Дитина з майбутнім “.

– Методи роботи.

– Командний підхід реалізації програми.
3. Блок «Організація навчального процесу в умовах домашнього навчання і в освітніх закладах»:

– Навчальна поведінка.

– Навчальні заняття. Структура і цілі.

– Групові заняття. Організація і цілі.

Всі учасники студії по завершенню навчання отримали сертифікати встановленого зразка.

15 травня ц.р. НЕНЦ спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» планує проведення третьої авторської педагогічної студії з теми: «Чарівне малювання», як метод прапівкульного малювання в роботі з дітьми» (автор: Олена Ладан, психолог вищої категорії, арт-терапевт, ізотерапевт).

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар