Проведено ІІІ Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17 - 18 червня 2021 року ІІ (фінальний) етап Всеукраїнського екологічного конкурсу наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» *** 29 червня - 02 липня 2021 року Всеукраїнський зліт юних дослідників-природознавців *** 05-08 липня 2021 року Всеукраїнський збір лідерів Дитячого екологічного парламенту *** 12-15 липня 2021 року Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій *** 18 - 22 жовтня 2021 року Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (очно) *** 19 - 21 жовтня 2021 року фінал Всеукраїнського екологічного хакатону для учнівської молоді «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (м.Хмельницький)


Проведено ІІІ Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» 20 квітня 2019 року у м. Києві провели третій Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного».

Учасниками заходу, а їх було більше 80, стали вчителі-практики закладів загальної середньої, позашкільної освіти, працівники дошкільних установ, шкіл раннього розвитку різних форм власності, науковці, викладачі закладів вищої освіти із різних регіонів України.

У програмі Форуму – презентації та майстер-класи від кращих імплементаторів цікавих кейсів педагогів-практиків України.

Форум включав проведення:

  • тематичної виставки «Сучасна дошкільна освіта»;
  • пленарного засідання, під час якого із доповідями виступили:

Гладченко Ірина Вікторівна, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидат педагогічних наук;

Мякушко Оксана Іванівна, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидат психологічних наук;
майстер-класів: «Чарівна коробка або як зробити розвиваючі посібники ні з чого» (автор: Бочарова Наталія Володимирівна, директор дитячого центру “Дивограй” м. Києва, педагог з раннього розвитку, тренер зі швидкого читання та ейдетики); «Бебі фітнес» (автор: Гижко Наталя Павлівна, методист-організатор дошкільного виховання, дитячий фітнес-тренер, тренер з раннього розвитку); «Авторські ігри на розвиток дрібної моторики» (автор: Черкашина Анастасія, педагог з раннього розвитку, автор ігор та посібників, інста-блогер); «Методи Арт-терапії та арт-педагогіки» (автор: Тимошенко-Ушакова Діна Борисівна, дефектолог-логопед, психолог, арт-терапевт, директор інклюзивно-ресурсного центру); «Нейрогімнастика в комплексному підході в розвитку  дошкільнят» (автор: Кузьменко Марина, бакалавр медицини, магістр психології, психолог КНП “Консультативно-діагностичний центр” м. Києва, нейропсихолог); «Дитячий оркестр — ігри з музичними інструментами» (автор: Савченко Анна Валеріївна, засновниця дитячого клубу “Крихітка сова”, музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист); «Індивідуальні ігри в інклюзивній освіті» (автор: Ковтун Тетяна, вчитель початкових класів, логопед, психолог, корекційний педагог, педагог з раннього розвитку, власниця кабінету з корекційної роботи); «Творчість для малюків 1-3 років, підбірка ідей на цілий рік» (автор: Дорошенко Ольга Владиславівна, дитячий та сімейний психолог, арт-терапевт, травмотерапевт, педагог з раннього розвитку); «Розвиток мовлення на заняттях з дітьми дошкільного віку» (автор: Кирик Марія Олександрівна, дитячий психолог, логопед, педагог дошкільної освіти, розробник групових та індивідуальних програм розвитку дітей дошкільного віку, тренер асоціації дитячих центрів).

 

Під час проведення Форуму розглядалися питання: ранній розвиток дитини: найбільші міфи; освітня політика в області виховання і навчання дітей молодшого віку; ігрова діяльність дітей: проблеми і підходи.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар