День вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській атомній електростанції | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** до 15 жовтня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «Чарівний акваріум в культурі українця» (заочно) *** 15 - 16 жовтня 2024 року - фінал Всеукраїнського фестивалю «Україна – сад» у 2024 році (дистанційно) *** до 20 жовтня 2024 року - Надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський онлайн фотоконкурс «Осіння Симфонія України: Моє Дерево» (заочно) *** 22 - 24 жовтня 2024 року - Всеукраїнська виставка досягнень юних натуралістів «Виставковий павільйон НЕНЦ» (дистанційно) *** 23 - 24 жовтня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв закладів загальної середньої та позашкільної освіти (дистанційно. онлайн) *** 29 жовтня - 01 листопада 2024 року - осіння сесія Природничої школи учнівської молоді у 2024/2025 навчальному році (очно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** 19 - 22 листопада 2024 року - фінал Всеукраїнського біологічного форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи» (очно) *** до 29 листопада 2024 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2025» (заочно) *** до 30 листопада - 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День юного натураліста» (заочно) *** до 30 листопада 2024 року - подання матеріалів щодо участі у Всеукраїнській дитячо-юнацькій еколого-патріотичній грі «Паросток» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно) *** до 15 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція» (заочно) *** до 15 грудня 2024 року - подання матеріалів на ІІ етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» (заочно) *** до 20 січня 2025 року - триває реєстрація на науково-технічний конкурс «Eкo-Техно Україна» у 2024-2025 навчальному році (дистанційно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно)


День вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській атомній електростанції

Страшну техногенну катастрофу, аварію на Чорнобильській атомній електростанції, знає і пам’ятає весь світ. День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії відзначається щорічно 14 грудня, у день закінчення будівництва саркофага над зруйнованим четвертим енергоблоком.

17 грудня 2019 року проведено захід до Дня вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС, в якому брали участь вихованці гуртка “Юні охоронці природи” комунального закладу освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” Дніпропетровської обласної ради (директор Ю.Ф. Педан), учні 5 класу комунального закладу освіти “Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 5 І-ІІІ ступенів “Дніпропетровської обласної ради” (директор Н.А.Бергеман).

Метою заходу було розширення знань юннатів про трагедію на Чорнобильській атомній електростанції, ознайомлення з екологічними, соціальними наслідками аварії на ЧАЕС для України і світу, вшанування подвигу ліквідаторів наслідків вибуху реактора четвертого енергоблоку, людей, які врятували Україну та світ від ядерної катастрофи.

Діти переглянули презентацію, з якої дізнались про рослину, полин звичайний, яку ще називають “чорнобильник”. Вдумались у значення назви міста “Чорна” “биль”. Чи то випадковість, що трагедія подібного масштабу сталась у місті з подібною назвою? Юннати задумались про велике значення слова…

На слайдах діти побачили фото міста Прип’ять, з величезними 16-ти поверховими будинками, парком розваг, площами та деревами. Місто-привид, доля якого змінилась за один день. Побачили і місто Чорнобиль, і величезну будівлю самої атомної станції. Діти дуже жваво обговорювали причини і наслідки трагедії, але все ж таки найголовнішу роль у квітні 1986 року зіграли люди. Пожежники, які першими з’явились на місці аварії, і не шкодуючи себе, гасили пожежу, водолази, яки ціною власного життя врятували планету від забруднення ґрунтових вод… Люди різного віку, статі, національності, професії, які мали сім’ї, не роздумуючи жертвували собою, рятуючи весь світ.

При перегляді інтерв’ю з ліквідатором із Запоріжжя, діти притихли. Слухали уважно, адже почути правду з перших вуст завжди важливо. Виявилось, що незважаючи на юний вік, дехто бачив сучасний фільм “Чорнобиль”, а порівняти фільм зі словами справжнього учасника подій було цікаво. Одразу ж виявили певні неточності, допущені у фільмі.

Відео з фотографіями загинувших ліквідаторів дуже вразило аудиторію, молоді, мужні, красиві обличчя героїв-ліквідаторів, вони вічно залишаться в нашій пам’яті на вахті миру, заради життя людей.

Наостанок, обговорили створення і встановлення сучасного саркофагу, екскурсійні тури до місця трагедії, згадали де в м. Дніпро встановлено меморіал на згадку про трагедію.

Кожен з учасників задумався про подвиг, подумки перенісся до місця подій, збагнув велич кожної людини, яка віддала своє життя, аби врятувати світ…

Вступна бесіда про причини та наслідки аварії на ЧАЕС

Перегляд інтерв’ю з ліквідатором аварії на ЧАЄС

Крикун Г.В., керівник гуртка комунального закладу освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді”

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • https://lms.speridian.com/ lapak cheat dewa288 dewa288