«Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи закладів позашкільної освіти у нову українську школу» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


«Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи закладів позашкільної освіти у нову українську школу»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України пропонує для вивчення та впровадження у практичну діяльність методичний матеріал «Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи позашкільних закладів освіти у нову українську школу».

Цей матеріал базується на таких основних ключових аспектах: «Здоров‘я та добробут», «Підприємливість та фінансова грамотність», «Громадянська активність», «Сталий розвиток та екологічна грамотність».

«Здоров‘я – це не все, але без здоров‘я все інше – ніщо» – так говорить народна мудрість. Здоров‘я – це не лише відсутність хвороб та фізичних дефектів – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя та добробуту. Здоров‘я та добробут – основні джерела щастя, радості та повноцінного життя.

«Якщо хочеш бути багатим, потрібно бути фінансово грамотним» – Роберт Кийосаки. Підприємливість — це не «купи-продай», підприємливості потрібно навчати з дитинства, вона повинна стати частиною шкільної програми. Нова українська школа спільно з системою позашкільних освітніх закладів вважає, що головне завдання нашої освіти – виховати покоління, яке буде підготовленим до реалій майбутнього. Створити «полігон» для ідей, де б дитина могла отримувати ази творчої підприємницької діяльності та навчиться тому, як «вписати» цю творчість в актуальний контекст, знайти потрібну нішу для свого продукту. З цією практикою у підростаючого прокоління виробляється відповідальність за свої рішення і розвиваються навики ситуаційного та критичного мислення, аналізу того, що відбувається.

«Україні не так потрібні патріоти, як добрі громадяни. Які будуть вміти і будуть небайдужими брати відповідальність за себе і свою спільноту, бути чуйними і людяними до своїх співгромадян». – Роман Сербин, історик. Саме такі слова було взято за епіграв до розділу «Громадянська активність». Підростаюче покоління – найбільш активна складова громадянського суспільства. Тому необхідність формування активної громадянської позиції молодого покоління – основне і актуальне завдання нової української школи та системи позашкільних закладів освіти. Молоде покоління необхідно оцінювати як органічну частину сучасного суспільства, що несе особливу функцію відповідальності за збереження і розвиток нашої країни, за спадкоємність її історії і культури, життя старших і відтворення подальших поколінь.

«Ми не успадкували землю у наших батьків – ми взяли її в борг у наших дітей» – В.І. Вернадський. Вже з першого подиху між людиною та довкіллям виникає тісний взаємозв’язок. У далекі часи представлення людства про навколишній світ ще не носили наукового характеру, проте були етичними засадами, правилами етики і моралі. А з часом вони стали джерелами накопичення екологічних знань про світ природи. На думку багатьох авторів лише одних знань недостатньо для вирішення екологічних проблем, необхідно підвищити рівень екологічної свідомості культури, грамотності, обізнаності учнів та вихованців. І починати необхвдно вже – з дошкільного віку.

Більш детальну інформацію щодо методичних матеріалів «Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи позашкільних закладів освіти у нову українську школу» можна отримати, перейшовши за посиланням.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар