«Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи закладів позашкільної освіти у нову українську школу» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


«Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи закладів позашкільної освіти у нову українську школу»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України пропонує для вивчення та впровадження у практичну діяльність методичний матеріал «Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи позашкільних закладів освіти у нову українську школу».

Цей матеріал базується на таких основних ключових аспектах: «Здоров‘я та добробут», «Підприємливість та фінансова грамотність», «Громадянська активність», «Сталий розвиток та екологічна грамотність».

«Здоров‘я – це не все, але без здоров‘я все інше – ніщо» – так говорить народна мудрість. Здоров‘я – це не лише відсутність хвороб та фізичних дефектів – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя та добробуту. Здоров‘я та добробут – основні джерела щастя, радості та повноцінного життя.

«Якщо хочеш бути багатим, потрібно бути фінансово грамотним» – Роберт Кийосаки. Підприємливість — це не «купи-продай», підприємливості потрібно навчати з дитинства, вона повинна стати частиною шкільної програми. Нова українська школа спільно з системою позашкільних освітніх закладів вважає, що головне завдання нашої освіти – виховати покоління, яке буде підготовленим до реалій майбутнього. Створити «полігон» для ідей, де б дитина могла отримувати ази творчої підприємницької діяльності та навчиться тому, як «вписати» цю творчість в актуальний контекст, знайти потрібну нішу для свого продукту. З цією практикою у підростаючого прокоління виробляється відповідальність за свої рішення і розвиваються навики ситуаційного та критичного мислення, аналізу того, що відбувається.

«Україні не так потрібні патріоти, як добрі громадяни. Які будуть вміти і будуть небайдужими брати відповідальність за себе і свою спільноту, бути чуйними і людяними до своїх співгромадян». – Роман Сербин, історик. Саме такі слова було взято за епіграв до розділу «Громадянська активність». Підростаюче покоління – найбільш активна складова громадянського суспільства. Тому необхідність формування активної громадянської позиції молодого покоління – основне і актуальне завдання нової української школи та системи позашкільних закладів освіти. Молоде покоління необхідно оцінювати як органічну частину сучасного суспільства, що несе особливу функцію відповідальності за збереження і розвиток нашої країни, за спадкоємність її історії і культури, життя старших і відтворення подальших поколінь.

«Ми не успадкували землю у наших батьків – ми взяли її в борг у наших дітей» – В.І. Вернадський. Вже з першого подиху між людиною та довкіллям виникає тісний взаємозв’язок. У далекі часи представлення людства про навколишній світ ще не носили наукового характеру, проте були етичними засадами, правилами етики і моралі. А з часом вони стали джерелами накопичення екологічних знань про світ природи. На думку багатьох авторів лише одних знань недостатньо для вирішення екологічних проблем, необхідно підвищити рівень екологічної свідомості культури, грамотності, обізнаності учнів та вихованців. І починати необхвдно вже – з дошкільного віку.

Більш детальну інформацію щодо методичних матеріалів «Смарт вей позашкілля, або стратегічне входження системи позашкільних закладів освіти у нову українську школу» можна отримати, перейшовши за посиланням.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer