Екологічний тренінг для педагогів „Я – екологічно свідомий громадянин України” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Екологічний тренінг для педагогів „Я – екологічно свідомий громадянин України”

Дискутували, погоджувались, доповнювали, комунікували, ініціювали, навчались…все це і навіть більше відбувалось вчора в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді під час проведення тренінгу з педагогами закладу на тему: „Я – екологічно свідомий громадянин України”. Мета заходу розвивати прагнення бути еко-свідомими громадянами, патріотами своєї держави, виховувати відчуття власної відповідальності за стан навколишнього природного середовища та майбутнє суспільства.

Педагог, Оксана Кремінь зазначила, що на порозі ХХІ століття екологічні проблеми набули статусу глобальних. Україна як і багато країн світу перебуває на межі великої екологічної кризи. Дедалі більше забруднення атмосфери та гідросфери, накопичення величезних об’ємів відходів людської діяльності призвели до розвитку глобальної екологічної кризи.

Людству необхідні нова філософія життя, висока екологічна культура й свідомість, зміна ставлення до навколишнього середовища.

Тренерка підкреслила, що основне завдання екологічного виховання учнівської молоді полягає у необхідності закріпити усвідомлення того, що природні багатства не є безмежними. Сучасне суспільство не має права жити за рахунок майбутніх поколінь.

Актуальними сьогодні є слова Антуана де Сент-Екзюпері: „Ми не отримуємо у спадок Землю від предків, ми беремо її в борг у наших дітей”.

Після теоретичної частини учасники перейшли до виконання цікавих, пізнавальних вправ. Для успішної, продуктивної роботи, створенню комфортної атмосфери й згуртованості групи педагоги записували своє ім’я, називали тваринку з якою вони себе асоціюють на зображеному гроні калини. Так поодинокі червоні ягідки стали єдиним гроном однодумців.

На „дереві очікувань” освітяни прикріпили стікери у формі кольорових листочків де написали свої очікування від тренінгу, опісля обговорили правила тренінгу.

Свої знання педагоги мали змогу продемонструвати виконуючи екологічні вправи-проєкти: „Портрет справжнього еко-свідомого громадянина-патріота”, „Держава моєї мрії”, „Мої ЕКО_ЛОГІЧНІ кроки на захист довкілляˮ та „Пам’ятки природи України”.

Представники груп захистили свої міні-проєкти на високому рівні, проявили свою обізнаність, ерудованість та творчість. Відтак дійшли висновку, що лише спільна мета та прийняття власної відповідальності за творіння Боже дасть змогу вирішити суспільно значущі екологічні проблеми, розвиватись в напрямку до цілі – вести „зелений” спосіб життя.

Слід зауважити, запам’яталась учасникам і вправа „Озеро побажань”, де на жовто-блакитних квіточках були написані побажання. Складені квіти занурившись у воду розпустили свої пелюсточки, а це значить що все задумане обов’язково збудеться.
Завершальним етапом заходу була захоплююча вправа „Дерево підсумків”. Дерево є символом життя, а ми його гілочки. Так із квітів, які розцвіли на дереві на початку заняття, ми зібрали врожай „яблук” — наших напрацювань та результатів роботи.

Оксана Іванівна, подякувала всім за активну, ефективну роботу, виявлену заці­кавленість на екологічному тренінгу.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар