Екологічний тренінг для педагогів „Я – екологічно свідомий громадянин України” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Екологічний тренінг для педагогів „Я – екологічно свідомий громадянин України”

Дискутували, погоджувались, доповнювали, комунікували, ініціювали, навчались…все це і навіть більше відбувалось вчора в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді під час проведення тренінгу з педагогами закладу на тему: „Я – екологічно свідомий громадянин України”. Мета заходу розвивати прагнення бути еко-свідомими громадянами, патріотами своєї держави, виховувати відчуття власної відповідальності за стан навколишнього природного середовища та майбутнє суспільства.

Педагог, Оксана Кремінь зазначила, що на порозі ХХІ століття екологічні проблеми набули статусу глобальних. Україна як і багато країн світу перебуває на межі великої екологічної кризи. Дедалі більше забруднення атмосфери та гідросфери, накопичення величезних об’ємів відходів людської діяльності призвели до розвитку глобальної екологічної кризи.

Людству необхідні нова філософія життя, висока екологічна культура й свідомість, зміна ставлення до навколишнього середовища.

Тренерка підкреслила, що основне завдання екологічного виховання учнівської молоді полягає у необхідності закріпити усвідомлення того, що природні багатства не є безмежними. Сучасне суспільство не має права жити за рахунок майбутніх поколінь.

Актуальними сьогодні є слова Антуана де Сент-Екзюпері: „Ми не отримуємо у спадок Землю від предків, ми беремо її в борг у наших дітей”.

Після теоретичної частини учасники перейшли до виконання цікавих, пізнавальних вправ. Для успішної, продуктивної роботи, створенню комфортної атмосфери й згуртованості групи педагоги записували своє ім’я, називали тваринку з якою вони себе асоціюють на зображеному гроні калини. Так поодинокі червоні ягідки стали єдиним гроном однодумців.

На „дереві очікувань” освітяни прикріпили стікери у формі кольорових листочків де написали свої очікування від тренінгу, опісля обговорили правила тренінгу.

Свої знання педагоги мали змогу продемонструвати виконуючи екологічні вправи-проєкти: „Портрет справжнього еко-свідомого громадянина-патріота”, „Держава моєї мрії”, „Мої ЕКО_ЛОГІЧНІ кроки на захист довкілляˮ та „Пам’ятки природи України”.

Представники груп захистили свої міні-проєкти на високому рівні, проявили свою обізнаність, ерудованість та творчість. Відтак дійшли висновку, що лише спільна мета та прийняття власної відповідальності за творіння Боже дасть змогу вирішити суспільно значущі екологічні проблеми, розвиватись в напрямку до цілі – вести „зелений” спосіб життя.

Слід зауважити, запам’яталась учасникам і вправа „Озеро побажань”, де на жовто-блакитних квіточках були написані побажання. Складені квіти занурившись у воду розпустили свої пелюсточки, а це значить що все задумане обов’язково збудеться.
Завершальним етапом заходу була захоплююча вправа „Дерево підсумків”. Дерево є символом життя, а ми його гілочки. Так із квітів, які розцвіли на дереві на початку заняття, ми зібрали врожай „яблук” — наших напрацювань та результатів роботи.

Оксана Іванівна, подякувала всім за активну, ефективну роботу, виявлену заці­кавленість на екологічному тренінгу.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer