31 жовтня 2023 року Миколаївським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено обласний семінар для вчителів, методистів та керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму «Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання», з метою підвищення якості позашкільної еколого-натуралістичної освіти, професійної майстерності керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму, надання практичної та методичної допомоги щодо впровадження і практичного використання сучасних підходів до реалізації позашкільної освіти.
У зв’язку з воєнним станом обласний семінар проводився у онлайн-форматі.
У роботі обласного семінару взяли участь більше 50 учасників (вчителі природничих дисциплін, керівники гуртків, методисти, спеціалісти відділів освіти територіальних громад Миколаївської області): Веселинівської, Кривоозерської Шевченківської, Казанківської, Єланецької, Калинівської, Мішково-Погорілівської, Коблівської, Прибужанівської, Воскресенської, Новомар’ївської, Доманівської сільських і селищних рад та Миколаївської (ЗЗСО № 27, 48), Новобузької, Баштанської, Первомайської, Снігурівської міських рад. Виступали з доповідями: Карпенко О.Г., керівник гуртків Миколаївського обласного центру науково-технічної творчості (Проєктна діяльність на заняттях гуртків), Художник Н.М., директор Новобузького центру позашкільної освіти «Твій простір» (Дистанційне та змішане навчання: переваги та недоліки. З досвіду роботи Новобузького центру позашкільної освіти «Твій простір» Новобузької міської рад), Тимченко І.В., доцент, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Цифрові інструменти для дистанційної науково-дослідної роботи), Сайковська Л.О., завідуюча відділом Міської станції юних техніків міста Миколаєва (Використання платформ та онлайн-інструментів для дистанційного навчання в гуртку «Мистецтво у природі»). (за узгодженням), Коваль І.В., завідуюча організаційно-масовим відділом Миколаївського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання. З досвіду роботи гуртка «Юні природознавці»). Доповідачі розповіли про інтернет ресурси. Якими вони користуються в освітній практиці, обговорили доцільність використання інтернет ресурсів на різних етапах заняття та їх кількість, які види наочності можна розробляти і як використовувати не тільки при дистанційному навчанні а й під час офлайн та змішаного навчання.
Семінар пройшов у дружній атмосфері, було висвітлено багато актуальних питань, щодо використання інтернет ресурсів, проблем дистанційного та змішаного навчання та шляхів їх вирішення.