На Миколаївщині пройшов обласний семінар «Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 14-16 лютого 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія 16-23 роки) (дистанційно) *** до 17 лютого 2024 року - триває реєстрація участі у Всеукраїнському семінарі-практикумі («Сучасні методи навчання у процесі викладання біології» (заочно) *** 19 – 21 лютого 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників (онлайн) *** 27 лютого - 01 березня 2024 року - фінал науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» (очно) *** до 1 березня 2024 року - падсилання фотоматеріалів до «Панорами Всеукраїнського профільного табору оздоровлення та відпочинку «Юннат» (заочно) *** до 01 березня 2024 року - зареєструватись та надіслати конкурсну роботу на Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (заочно) *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


На Миколаївщині пройшов обласний семінар «Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання»

31 жовтня 2023 року Миколаївським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено обласний семінар для вчителів, методистів та керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму «Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання», з метою підвищення якості позашкільної еколого-натуралістичної освіти, професійної майстерності керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму, надання практичної та методичної допомоги щодо впровадження і практичного використання сучасних підходів до реалізації позашкільної освіти.

У зв’язку з воєнним станом обласний семінар проводився у онлайн-форматі.

У роботі обласного семінару взяли участь більше 50 учасників (вчителі природничих дисциплін, керівники гуртків, методисти, спеціалісти відділів освіти територіальних громад Миколаївської області): Веселинівської, Кривоозерської Шевченківської, Казанківської, Єланецької, Калинівської, Мішково-Погорілівської, Коблівської, Прибужанівської, Воскресенської, Новомар’ївської, Доманівської сільських і селищних рад та Миколаївської (ЗЗСО № 27, 48), Новобузької, Баштанської, Первомайської, Снігурівської міських рад. Виступали з доповідями: Карпенко О.Г., керівник гуртків Миколаївського обласного центру науково-технічної творчості (Проєктна діяльність на заняттях гуртків), Художник Н.М., директор Новобузького центру позашкільної освіти «Твій простір» (Дистанційне та змішане навчання: переваги та недоліки. З досвіду роботи Новобузького центру позашкільної освіти «Твій простір» Новобузької міської рад), Тимченко І.В., доцент, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Цифрові інструменти для дистанційної науково-дослідної роботи), Сайковська Л.О., завідуюча відділом Міської станції юних техніків міста Миколаєва (Використання платформ та онлайн-інструментів для дистанційного навчання в гуртку «Мистецтво у природі»). (за узгодженням), Коваль І.В., завідуюча організаційно-масовим відділом Миколаївського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (Наочність і візуалізація під час дистанційного навчання. З досвіду роботи гуртка «Юні природознавці»). Доповідачі розповіли про інтернет ресурси. Якими вони користуються в освітній практиці, обговорили доцільність використання інтернет ресурсів на різних етапах заняття та їх кількість, які види наочності можна розробляти і як використовувати не тільки при дистанційному навчанні а й під час офлайн та змішаного навчання.

Семінар пройшов у дружній атмосфері, було висвітлено багато актуальних питань, щодо використання інтернет ресурсів, проблем дистанційного та змішаного навчання та шляхів їх вирішення.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар