Педагогічна STEM-майстерня | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** 11 - 27 червня 2024 року - літня кампанія в НЕНЦ у 2024 році (очно) *** 25 - 27 червня 2024 року - фінальний етап конкурсу «Ленд-арт весна – 2024» в рамках Фестивалю патріотичних дій (очно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (очно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Педагогічна STEM-майстерня

29 травня 2024 року комунальним закладом «Чернівецький обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України в рамках Авторської педагогічної майстерні «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід закладів позашкільної освіти» проведено авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Буковини».

З вітальним словом до учасників заходу звернулися: заступник директора департаменту освіти і науки Чернівецької обласної військової адміністрації – начальник управління освіти, науки та цифрової трансформації Оксана Гринюк, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, доктор педагогічних наук, професор Володимир Вербицький та в.о. директора КЗ ЧОЦЕНТУМ Сергій Грицюк.

В роботі STEM-майстерні активну участь взяли науковці та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти Буковини: Валентина Юзькова – координатор STEM-освіти Буковини, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області», кандидат хімічних наук; Руслан Беспалько – директор Навчально-наукового інституту біології, хімії та біоресурсів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, доктор технічних наук, професор; Тарас Гуцул – заступник по науковій роботі та міжнародних зв’язках директора ННІ біології, хімії та біоресурсів ЧНУ ім. Юрія Федьковича, кандидат технічних наук, доцент; Світлана Руденко – професор кафедри ботаніки та екології Донецького національного університету імені Василя Стуса, доктор біологічних наук; Уляна Володимирівна Легета – доцент кафедри екології та біомоніторингу ННІ біології, хімії та біоресурсів ЧНУ ім. Юрія Федьковича, кандидат біологічних наук. Вони ознайомили учасників заходу з традиційними та сучасними методичними підходами до дослідження стану довкілля й перспективами їх застосування у позашкільній еколого-натуралістичній освіті.

Педагоги закладів позашкільної та загальної середньої освіти поділилися досвідом інтеграції STEM-технологій в навчальний процес.

Досвід упровадження STE(А)M-технологій у навчальний процес закладів освіти Буковини дозволяє стверджувати, що важлива роль у досягненні позитивних результатів належить засобам STEM-освіти, тобто сукупності обладнання, ідей, явищ і способів дій, що забезпечують реалізацію дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності в освітньому процесі, а також педагогам, які виявляють бажання постійно підвищувати свій кваліфікаційний рівень, самовдосконалюватися. Участь у STEM-проєктах мотивує вихованців до вивчення природничих наук, формує дослідницьку компетентність та проектний тип мислення, прищеплює основи екологічної грамотності.

STEMимо разом!

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • bajak Scatter
  • turbox500
  • mariaTogel
  • turbox1000
  • ngopibet
  • imbaslot
  • asia76