Дослідництво нині вважають однією найефективніших форм навчання в усіх галузях науки. І STEM-освіта не просто допомагає дітям пізнавати нове, а й розвиватись і бути готовими до викликів технологічного світу.
Аби поділитись своїм досвідом використання цього інструменту та перейняти нові ідеї, педагоги Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді за підтримки Національного еколого-натуралістичного центру та Департаменту освіти і науки Полтавської облвійськадміністрації, провели Всеукраїнську педагогічну майстерню. До заходу «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Полтавської області» долучились 230 працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти із 24 областей України.
Спікери ознайомили учасників семінару із прикладами освітніх просторів, що сприяють успішному формуванню дослідницьких навичок дітей, поділились досвідом використання спеціальних програмних додатків у роботі педагогів. А також розкрили секретами переваг STEM-освіти для написання дослідницьких проєктів та формування здорового способу життя у дітей.
Під час семінару виступили і діти: учениця 7 класу Анна Карпенко з Піщанського ліцею розповіла про власний досвід, що став основою досліду «Брекети: правда і міфи».
Учасники педагогічної майстерні дійшли висновку, що STEM-освіта не тільки сприяє формуванню академічних навичок, а й стимулює інтерес до науки, творчості та професійної самореалізації.