Проведено курси підвищення кваліфікації директорів закладів позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


Проведено курси підвищення кваліфікації директорів закладів позашкільної освіти

Відповідно до Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.01.2018 №12, з 26 лютого до 23 березня у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді були проведені курси підвищення кваліфікації директорів закладів позашкільної освіти.

Навчально-тематичний план розрахований на 120 годин і складається із трьох модулів, які є типовими для навчальних планів гуманітарно-соціального, професійного та діагностичного із розрахунку: очна частина складає 32 год., заочна частина – 88 год. Модель курсів за формою проведення – очно-заочна.

Учасниками курсів стали 33 директора ЗПО із 13 регіонів України, а саме: Черкаської, Дніпропетровської, Рівненської, Хмельницької, Житомирської, Полтавської, Вінницької, Волинської, Харківської, Кіровоградської, Херсонської, Сумської та м. Києва.

Схемою очно-заочної моделі курсів передбачено:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;
  • лекції, навчальні тренінги з фахової підготовки;
  • проведення конференції з обміну досвідом;
  • моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів підвищення кваліфікації;
  • захист творчих випускних робіт.

Очна частина курсів була проведена в період з 19 по 23 березня ц.р.

З метою організації дистанційного навчання слухачів курсів на сайті НЕНЦ створений розділ з дистанційної освіти курсів підвищення кваліфікації (відповідно до затвердженого навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації). Даний розділ включає блок теоретичного матеріалу та тестові завдання, які направлені на перевірку рівня засвоєння знань курсистами.

В рамках програми курсів за участю Державної служби якості освіти, Державної фінансової інспекції України, Міністерства освіти і науки України для учасників були проведені кругли столи з актуальних проблем позашкільної освіти.

Зацікавлення викликала дискусія з теми: «Як адаптуватися до змін в освіті та отримати від них задоволення» за участю пана Миколи Скиби, експерта з питань освіти Українського інституту майбутнього, експерта програми «Освіта та компетенції майбутнього».

В рамках програми роботи курсів підвищення кваліфікації проведено професійний діалог з теми: «Позашкільна освіта в умовах децентралізації» Участь у обговоренні приймали:

  • Вербицький Володимир Валентинович, директор НЕНЦ, доктор педагогічних наук, професор;
  • Шкура Геннадій Анатолійович, директор Українського державного центру позашкільної освіти МОН України;
  • Неділько Сергій Вікторович, директор Українського державного центру туризму та краєзнавства учнівської молоді;
  • слухачі курсів підвищення кваліфікації.

Під час заходу обговорювалися наступні питання:

  • реформування позашкільної освіти в Україні: варто чи ні? шляхи розвитку ПО?
  • позашкільна освіта в контексті муніципального замовлення: пошук ефективних механізмів;
  • роль позашкільних закладів у розвитку профільної системи в регіоні;
  • актуальні завдання позашкільної освіти на сьогоднішній день;
  • шляхи партнерства ЗНЗ та ПНЗ: напрямки співпраці;
  • яку діяльність мають реалізовують ПНЗ щоб стимулювати формування муніципального замовлення? В якій мірі варто орієнтуватися на муніципальне замовлення в цілому?

До складу науково-педагогічного колективу, залученого до навчального процесу на курсах, запрошені провідні фахівці у галузі освіти, науки, інноваційних технологій в позашкільній освіті.

Після закінчення курсів учасники отримали свідоцтво встановленого зразка.

Інформація про підсумки проведення курсів підвищення кваліфікації розміщена на сайті НЕНЦ: www.nenc.gov.ua

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар