ІІ Міжнародний симпозіум «Освіта і здоров’я підростаючого покоління» | Національний еколого-натуралістичний центр 22-24 травня - Всеукраїнський конкурс дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» *** 22-24 травня - Фінальний етап Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху «Зелена естафета» *** 22-24 травня - Всеукраїнський конкурс винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (категорія учасників – від 12 до 15 років включно) *** 22-24 травня - Тренінг із патріотичного виховання *** 24 травня - Виїздна методична рада «Дослідництво в позашкіллі» *** 29-31 травня - Фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2018» *** 29-31 травня - Фінальний етап Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім»


ІІ Міжнародний симпозіум «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»

24-26 квітня 2018 року відбувся ІІ Міжнародний симпозіум «Освіта і здоров’я підростаючого покоління», який був проведений на базі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та Національного еколого-натуралістичного центру.

Симпозіум присвячений вдосконаленню системи освіти в галузі здоров’я в умовах впровадження нового Закону «Про освіту» та Стандарту загальної середньої освіти «Нова українська школа».

До участі в роботі симпозіуму були запрошені викладачі вищих навчальних закладів, науковці, докторанти, аспіранти, магістри, керівники дослідно-експериментальних освітніх закладів з питань здоров’язбереження, методисти, вчителів загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОБОТИ СИМПОЗІУМУ:

1. Філософські та теоретико-методологічні засади процесу модернізації сучасної педагогічної та валеологічної освіти.

2. Вдосконалення змісту превентивної освіти та виховання.

3. Валеологія: сучасний стан та перспективи розвитку.

4. Розвиток наукових досліджень в царині профілактики соціально-небезпечних інфекційних та неінфекційних хвороб.

5. Вдосконалення системи підготовки вчителів за спеціальністю «Здоров’я людини».

6. Впровадження сучасних технологій навчання основ здоров’я та екології на основі формування здоров’язбережувальних компетенцій у відповідності до Стандарту загальної середньої освіти Нової української школи.

7. Навчання здоров’ю у навчальних закладах України та інших країн світу.

8. Шкільна служба здоров’я як основа становлення в Україні шкіл дружніх до дитини.

9. Медичне обслуговування суб’єктів навчально-виховного процесу: досвід та перспективи розвитку в сучасних умовах.

10.Культура здоров’я особистості як стратегія здоров’язбережувальної та екологобезпечної поведінки.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар