22 червня 2015 року у Міністерстві освіта та науки України відбувся круглий стіл, присвячений розвитку STEM-освіти в Україні, на якому були присутні представники провідних установ, ініціатив, проектів у сфері освіти всіх рівнів (загальноосвітньої, профільної, позашкільної, дошкільної, вищої).
Та що ж таке STEM-освіта? STEM – абревіатура з англійської – Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі позначає науку, технології, інженерію та математику як дисципліни вивчення. Простими словами, STEM-освіта – це навчальна програма, заснована на ідеї навчання дітей за чотирма профільними дисциплінами у міждисциплінарному та прикладному спрямуваннях.
Проте, єдиного повного розуміння цього поняття немає, кожний освітній простір (певної країни) визначає його для себе самостійно. Загальним розумінням у світі є те, що така система освіти, починаючи з раннього дитинства, вчить дитину жити у реальному світі, який надзвичайно швидко змінюється, вміти реагувати на ці зміни, критично мислити, бути загально розвиненою творчою особистістю. Діти, що виховуються за такою системою, беззаперечно стають лідерами соціуму, легко адаптуються та знаходять своє місце в житті.
Національний еколого-натуралістичний центр має 90-річну історію роботи з дітьми саме у природничо-дослідницьких та наукових напрямках, що робить його невід’ємною частиною майбутньої системи STEM-освіти в Україні в рамках позашкільного навчання дитини.