Проведено весняну сесію Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Проведено весняну сесію Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді з 21 по 22 травня ц.р. у м. Києві провів першу сесію Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти.

Науковими керівниками проекту є Вербицький Володимир Валентинович, директор НЕНЦ, доктор педагогічних наук, професор та Боднар Оксана Степанівна, доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Форма організації роботи школи – очна-дистанційна. Термін навчання – п’ять місяців; кількість сесій – чотири (дві сесії – очні, дві – дистанційні в он-лайн режимі).

Учасниками Всеукраїнської школи методиста стали педагоги-позашкільники із різних регіонів України.

Для слухачів було прочитано цикл лекцій з теорії та практики управління аналітико-експертною діяльністю у сфері методичної служби, проведено тренінги з таких питань: «Освітні парадигми та їх специфіка. Зміна акцентів та підходів у системі управління освітою. Наукові основи методичного менеджменту», «Інноваційні форми у роботі методичного менеджменту», «Підготовка педагога до інноваційної діяльності. Критерії оцінювання інновацій», «Моделювання структури методичної компетентності», «Концептуальні засади науково-експериментальних пошуків у сфері методичної служби. Структура науково-дослідницької роботи. Методи дослідження», «Етико-педагогічні основи аналітико-експертної діяльності. Поняття про освітню експертизу, її гуманістичний і демократичний характер», «Технології оцінювання. Структура науково-методичної діяльності у сфері позашкільної освіти, пошук параметрів та формування індикаторів», «Розробка критеріїв оцінювання різних напрямів діяльності методичних служб позашкільної освіти за методикою проведення експертного оцінювання», «Організаційна культура закладу позашкільної освіти. Презентаційна діяльність закладу. Формування рішень і пропозицій для підвищення ефективності методичної роботи», «Моделювання рішень методичної ради закладу» тощо.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар