Практика майбутніх педагогів у КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» – важлива складова процесу їхньої фахової підготовки | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Практика майбутніх педагогів у КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» – важлива складова процесу їхньої фахової підготовки

В рамках угоди про співпрацю з біологічним факультетом Львівського національного університету ім. Івана Франка одинадцять здобувачів освіти предметної спеціальності 014.05 “Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)” на базі КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» проходили виробничу практику з позакласної роботи та виховання.

Педагоги ЛОЦЕНТУМ увагу студентів закцентували на організації освітнього процесу в гуртках закладу позашкільної освіти, навчально-методичному забезпеченні творчих учнівських об’єднань, проведенні масових заходів еколого-натуралістичного напряму, науково-дослідницькій і пошуковій роботі з вихованцями.

Майбутні педагоги ознайомилися з навчальними програмами гуртків еколого-натуралістичного напряму, документацією керівника гуртка, отримали рекомендації щодо планування роботи творчих учнівських об’єднань, ведення журналу планування та обліку гурткової роботи.

Під час навчальної практики здобувачі вищої освіти відвідали заняття творчих учнівських об’єднань КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ», розробляли плани-конспекти проведення занять і виховних заходів, готували презентації до дат Екологічного календаря, побували у ролі “вихованців” під час інтерактивного заняття “Лепбук – Ластівка міська”, вчилися самостійно проводити заняття з вихованцями. Адже заняття в гуртку – це той “сценічний” майданчик, де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні якості вихованців. І необхідно, щоб ці заняття були сучасними, методично грамотними і, безумовно, цікавими.

З відповідальністю майбутні педагоги підійшли до підготовки та проведення залікових занять гуртків. Цікавими, з використанням сучасних освітніх технологій, були заняття з вихованцями гуртків ЛОЦЕНТУМ “Тварини рідного краю” (Біорізноманіття тваринного і рослинного світу України та його охорона), “Флористика та фітодизайн інтер’єру” (Флораріум – “сад у банці), “Природа, фантазія, творчість”(Рослини Червоної книги України), “Природознавство для дошкільників” (Тварини рідного краю. Тварини в казках, байках, піснях), “Юні зоологи-тераріумісти” (Суходільні черепахи. Різноманітність та поширення) тощо.

На закінчення практики студенти підготувати щоденники та звіти про проведену роботу.

Педагогічна практика на базі ЛОЦЕНТУМ стала доброю нагодою для апробації та усвідомлення здобувачами освіти своїх професійних можливостей, формування педагогічної компетентності, особистісного та професійного самовдосконалення, розвитку якостей та навиків для подальшої педагогічної діяльності.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар