В рамках угоди про співпрацю з біологічним факультетом Львівського національного університету ім. Івана Франка одинадцять здобувачів освіти предметної спеціальності 014.05 “Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)” на базі КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» проходили виробничу практику з позакласної роботи та виховання.
Педагоги ЛОЦЕНТУМ увагу студентів закцентували на організації освітнього процесу в гуртках закладу позашкільної освіти, навчально-методичному забезпеченні творчих учнівських об’єднань, проведенні масових заходів еколого-натуралістичного напряму, науково-дослідницькій і пошуковій роботі з вихованцями.
Майбутні педагоги ознайомилися з навчальними програмами гуртків еколого-натуралістичного напряму, документацією керівника гуртка, отримали рекомендації щодо планування роботи творчих учнівських об’єднань, ведення журналу планування та обліку гурткової роботи.
Під час навчальної практики здобувачі вищої освіти відвідали заняття творчих учнівських об’єднань КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ», розробляли плани-конспекти проведення занять і виховних заходів, готували презентації до дат Екологічного календаря, побували у ролі “вихованців” під час інтерактивного заняття “Лепбук – Ластівка міська”, вчилися самостійно проводити заняття з вихованцями. Адже заняття в гуртку – це той “сценічний” майданчик, де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні якості вихованців. І необхідно, щоб ці заняття були сучасними, методично грамотними і, безумовно, цікавими.
З відповідальністю майбутні педагоги підійшли до підготовки та проведення залікових занять гуртків. Цікавими, з використанням сучасних освітніх технологій, були заняття з вихованцями гуртків ЛОЦЕНТУМ “Тварини рідного краю” (Біорізноманіття тваринного і рослинного світу України та його охорона), “Флористика та фітодизайн інтер’єру” (Флораріум – “сад у банці), “Природа, фантазія, творчість”(Рослини Червоної книги України), “Природознавство для дошкільників” (Тварини рідного краю. Тварини в казках, байках, піснях), “Юні зоологи-тераріумісти” (Суходільні черепахи. Різноманітність та поширення) тощо.
На закінчення практики студенти підготувати щоденники та звіти про проведену роботу.
Педагогічна практика на базі ЛОЦЕНТУМ стала доброю нагодою для апробації та усвідомлення здобувачами освіти своїх професійних можливостей, формування педагогічної компетентності, особистісного та професійного самовдосконалення, розвитку якостей та навиків для подальшої педагогічної діяльності.