Проведено відкрите заняття за темою “Різноманітність троянд, їх використання в озелененні” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** 25 - 28 березня 2025 року - осіння сесія Природничої школи учнівської молоді у 2024/2025 навчальному році (змішаний формат) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Проведено відкрите заняття за темою “Різноманітність троянд, їх використання в озелененні”

16 грудня 2021 р. на базі комунального закладу освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” (далі – КЗО “ОЕНЦДУМ”, директор Юрій Педан) відбулось відкрите заняття гуртка “Юні квітникарі” за темою “Різноманітність троянд, їх використання в озелененні” (керівник Світлана Бєлоха).

Метою заняття було: ознайомлення дітей з різноманітнісними сортами та видами троянд та їх використанням в озелененні, виховання любові до прекрасного, бережливого ставлення до природи, гордості за свій край.

Вихованці ознайомились з загальним виглядом рослини троянди (стебло, листя, квітка, плід) та порівняли її з шипшиною.

Діти дізнались про сучасні види троянд, головні якості ремонтантних троянд. Педагог запропонував вихованцям гру, де властивості були написані на пелюстках, діти прочитали їх та запам’ятали. Згадали, що у ботанічному саду Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара ростуть 140 різновидів троянд.

Вихованці дізнались про те, де можна вирощувати троянди, які необхідно створювати умови для зростання.

Обговорили використання троянд: у кулінарії, медицині, парфумерії, декоруванні, косметиці та флористиці. Діти познайомились з косметичними препаратами (крем, олія) з додаванням троянди, відчули аромат.

Діти на занятті пограли в руханку, та на завершення створили поробку “Букет троянд”. Вихованці отримали заготовки з паперу, та за допомогою клею створили паперовий букет.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer