З 21 березня по 17 квітня цього року на теренах Хмельниччини тривала акція Держлісагентства України «Створюємо ліси разом», до участі в якій усі лісогосподарські підприємства Хмельницького УЛМГ активно долучали дітей шкільного віку та колективи юних лісівників – вихованців 46 учнівських лісництв закладів освіти і держлісгоспів.
Особлива увага лісівниками краю приділялась роботі з вихованцями учнівських лісництв та громадськістю, але головним заходом Акції було залучення неповнолітніх до створення нових лісових насаджень з суворим дотриманням вимог безпеки і діючого в регіоні карантину.
Одним із прикладів цього важливого напрямку роботи – ДП «Ярмолинецьке лісове господарство», працівники якого за цей період провели низку тематичних інформаційно-пізнавальних та лісогосподарських заходів з участю учнів місцевих шкіл в умовах протиепідемічного карантину.
В перший же день Акції шефи-лісівники провели 6 тематичних бесід у школах Ярмолинеччини, а ще з участю школярів було висаджено 40 дерев, розвішано 36 шпаківень.
Всього ж до співпраці з освітянами в ході Акції було задіяно 105 представників підприємства. Створено лісові культури в Городоцькому лісництві на площі 1,7 га, висаджено 4000 сіянців.
У День Довкілля за ініціативою директора держлісгоспу Івана Івановича Кирилюка проведено благоустрій Молодіжного парку, що при в`їзді в смт Ярмолинці. Посадку дерев провели під гаслом «Посади кожен своє дерево» і створили декоративний паркан.
Окрім місцевих закладів освіти, поряд з працівниками Ярмолинецького лісництва, до участі у заході також долучилися голова Ярмолинецької селищної територіальної громади Андрій Шутяк та його підлеглі.
Згідно з офіційними даними прес-служби Ярмолинецького лісгоспу, всього за період Акції «Створюємо ліси разом» в межах господарської діяльності підприємства залучено 300 учасників, висаджено 4000 дерев, розвішано 800 шпаківень.
Залучення школярів Ярмолинеччини до участі в заходах Акції «Створюємо ліси разом» не лише допомогло держлісгоспу збільшити площі озеленення і кількість висаджених дерев, а й сприяло поширенню в дитячому середовищі знань про лісову природу рідного краю та екологічний стан довкілля, оволодінню школярами практичними навичками виконання окремих лісогосподарських робіт, догляду за лісовими культурами, формуванню в них розуміння важливості лісу для життя кожної людини і почуття поваги до лісогосподарської праці та професії лісівника.