На Станції юних натуралістів Рівненської обласної ради проведено онлайн-засідання | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


На Станції юних натуралістів Рівненської обласної ради проведено онлайн-засідання

23 травня 2022 року на платформі Meet відбулося онлайн-засідання методичного об’єднання керівників гуртків відділу біології та валеології на тему «Впровадження інтерактивних та інформаційно-комп’ютерних технологій на заняттях гуртків еколого-натуралістичного напряму».

Розглядалися питання:

  1. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій на заняттях гуртків «Основи біології» та «Основи валеології».
  2. Використання веб-квестів у позашкільній освіті.
  3. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях гуртка «Юні акваріумісти».


ВЛАСИК Алла, завідувач відділу біології та валеології, акцентувала увагу на тому, що керівники гуртків повинні бути в постійному пошуку нових способів надання знань, творчо підходити до організації освітнього процесу, навчати вихованця навичкам аналізу отриманих відомостей, умінню шукати і знаходити необхідні знання різними способами та з різних джерел, синтезувати їх та створювати нові. Суспільство потребує нового педагога, що вміє вчитися сам і усвідомлює необхідність вчитися постійно, здатний реагувати на вимоги часу та відповідати на них, орієнтований не на передачу знань вихованцям, а на навчання способам їх отримання, володіє інноваційними інформаційно- комунікаційними технологіями (ІКТ). Важливого значення набуває проблема професійного самовдосконалення педагога шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності. Розв’язати цю проблему допоможе використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою професійного зростання, формування у педагога прагнення до самовдосконалення, саморозвитку та самореалізації.

БОБРОВСЬКА Валентина, керівник гуртка, розповіла про використання інформаційно-комп’ютерних технологій на заняттях гуртків «Основи біології» та «Основи валеології». Існують різноманітні способи застосування засобів мультимедіа в позашкільному освітньому процесі:

– розробка ситуаційно-рольових та інтелектуальних ігор з використанням штучного інтелекту;

– моделювання процесів і явищ;

– забезпечення дистанційної форми навчання;

– проведення інтерактивних освітніх телеконференцій;

– створення і підтримка сайтів закладів позашкільної освіти;

– створення презентацій навчального матеріалу;

– здійснення проєктної і дослідницької діяльності вихованців гуртків.

ЛУЦИШИН Світлана, керівник гуртка, розповіла про використання веб-квестів на заняттях гуртків для дітей дошкільного віку. Робота вихованців в такому варіанті проєктної діяльності, як веб-квест, урізноманітнює освітній процес, робить його живим і цікавим.

На завершення засідання методичного об’єднання педагоги відділу біології та валеології обмінялись думками, намітили плани на подальше проведення методичних об’єднань та підвели підсумки роботи.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар