Урядовий кур’єр. 19 березня 2010 року, п’ятниця, № 51 ЯК КАЛЕЙДОСКОП ДОПОМІГ ПОБАЧИТИ КИЇВ | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** липень – серпень 2024 р. - Всеукраїнський огляд на тему «Наші практичні природоохоронні дії в цифрах» у форматі дашборд (заочно) *** 27 - 29 cерпня 2024 року - Всеукраїнський навичковий форум «Юні нобеліанти» (очно) *** 28 - 29 cерпня 2024 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (Profi NENC) (очно) *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (очно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 жовтня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «Чарівний акваріум в культурі українця» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Урядовий кур’єр. 19 березня 2010 року, п’ятниця, № 51 ЯК КАЛЕЙДОСКОП ДОПОМІГ ПОБАЧИТИ КИЇВ

ЯК КАЛЕЙДОСКОП ДОПОМІГ ПОБАЧИТИ КИЇВ

Мабуть, кожен з нас тримав у руках дитячий калейдоскоп, захоплено роздивлявся
його таємничо-мінливі візерунки. І лише дев’ятикласниця з Запоріжжя Ганна Бахаєва, заглядаючи в чарівне віконце, змогла піднятись над грою до спостережень і узагальнень, які відкрили їй дорогу в Київ.
– Багатьом дітям, – каже вона, – бракує уваги, зате гіперактивність хлюпає аж через край. В майбутньому це може негативно позначитись на здоров’ї. Врівноважити таких дітей може звичайний іграшковий калейдоскоп. Дивлячись у нього, хлопчик чи дівчинка заспокоюються, стають врівноваженими. Ця тема й стала предметом мого наукового дослідження.
Свою роботу Ганна представила на Всеукраїнський конкурс юних раціоналізаторів та винахідників «Природа – людина -виробництво – екологія», який нещодавно проходив на базі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. Свої проекти захищали шістдесят учасників з вісімнадцяти регіонів. Найбільше з Донецької, Одеської, Запорізької областей. Розглядались дослідження з біології, екології, фізики, хімії, медицини, сільського господарства.
Конкурс проводився за підтримки НАН України, Державного департаменту інтелектуальної власності МОН, Державного підприємства «Український інститут промислової власності» та Українського центру інноватики та патентно-інформаційних послуг. Його мета – заохочення обдарованої молоді, підготовка її до активної участі в сучасному науково-технічному прогресі, задоволення потреб школярів у професійному самовизначенні.
– Були часи, – ділиться думками керівник технічних гуртків Чортківського районного центру науково-технічної творчості і дозвілля учнівської молоді Тернопільської області Богдан Хаба, – коли через фінансову кризу всеукраїнські конкурси не проводились. Це негативно вплинуло на роботу гуртків на місцях, їхнє відновлення стало стимулом для заохочення школярів. Адже діти приїздять сюди і себе показати, і досвідом обмінятися. Дуже добре, що окремо визначаються гуртківці, які займаються технічною творчістю. Доходило до того, що всі хотіли бути перукарями і юристами, а інженерно-технічні спеціальності вважали непрестижними. Всеукраїнський конкурс активізував інтерес школярів саме до виробничих професій.
Експерти вислухали всіх конкурсантів, усебічно оцінили їхню працю, визначили переможців, яким вручили грамоти і подарунки. Але й переможених не було. Бо всі учасники конкурсу збагатились досвідом, познайомилися з новими друзями, загорілись бажанням поглиблювати свої знання.
Сторінку підготував Микола ПЕТРУШЕНКО, «Урядовий кур’єр»

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • imbaslot
  • asia76
  • a200m
  • ngopibet
  • ngopibet
  • dewa288
  • ngopibet