Методичний нетворкінг «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 10-12 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 15-17 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2022» (дистанційно) *** 21-25 березня 2022 року - весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 22-25 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 12-14 квітня 2022 року - фінал ІХ Всеукраїнського турніру юних натуралістів у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 27-29 квітня 2022 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2022 році (перенесено) *** 12-14 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» у 2022 році (перенесено) *** травень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (проведено) *** 24-27 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (12-15 років) у 2022 році (дистанційно) *** 08-10 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (перенесено) *** 15-17 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» у 2022 році (дистанційно) *** 24-28 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


Методичний нетворкінг «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти»

12 травня 2022 року за сприяння Міністерства освіти і науки України та з ініціативи  Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді та Комунального закладу позашкільної освіти «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради в онлайн режимі відбувся методичний нетворкінг на тему: «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти», в якому взяли участь науковці, керівники, педагогічні працівники закладів загальної середньої, дошкільної, позашкільної, вищої освіти України.

З вітальним словом до учасників нетворкінгу звернувся Володимир Вербицький, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, академік Академії наук вищої освіти та орієнтував усіх на запровадження нових проєктів, програм, вироблення нових ідей, нових кроків, які б випереджували суспільну думку в екологічній діяльності, сприяли активному формуванню цінностей здобувачів освіти  задля досягнення змін у їх свідомості та поведінці, гармонізації відносин у системі «суспільство – природа» з метою покращення екологічної ситуації.

Руслан Малиношевський, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України у своєму вітальному слові  зауважив, що тема, яка сьогодні обговорюється учасниками нетворкінгу має велику суспільну значущість. Нинішня соціокультурна і екологічна ситуація істотно змінює роль і значення вітчизняної освітянської спільноти, зміст її діяльності у подоланні екологічної кризи, підвищуючи міру відповідальності за результати екологічної освіти молодого покоління патріотів України.

Ольга Драган, завідувачка інформаційно-методичного відділу  Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді ознайомила учасників заходу з навчально-методичним забезпеченням формування екологічної компетентності здобувачів позашкільної освіти.

Світлана Толочко, головний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем  виховання НАПН України, доктор педагогічних наук, доцент у своєму виступі акцентувала увагу учасників нетворкінгу на особливостях формування екологічної компетентності здобувачів освіти в контексті запобігання забрудненню довкілля під час війни.

Микола Москаленко, кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та методики навчання біології Сумського державного педагогічного університету А.С. Макаренка презентував матеріали про віртуальні екскурсії на території об’єктів природно-заповідного фонду та розповів про їх роль у формуванні екологічної компетентності здобувачів освіти.

Людмила Міронець, кандидат педагогічних наук, доцент, декан природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету А.С. Макаренка ознайомила з методикою використання мобільних застосунків з екологічним змістом та їх застосування в освітньому процесі в умовах військового конфлікту.

Наталія Бордюг, директор Комунального закладу позашкільної освіти «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради, доктор педагогічних наук, професор презентувала новий проєкт «Віртуальний інтерактивний музей «EcoBioSystem», який запроваджено у закладі, та розповіла про його роль у формуванні екологічної компетентності у здобувачів освіти.

Поділились досвідом своєї роботи, новими напрацюваннями з питань формування екологічної компетентності у закладах дошкільної, загальної, середньої та позашкільної освіти Алла Криворучко, директор Романівського центру розвитку дитини Романівської селищної ради,  Людмила Кузьменко, кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології НДУ ім. М. Гоголя, вчитель Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, Юлія Дерев’янко, учитель біології Комунальної установи «Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 ім.М. Савченка Сумської міської ради, Леся Вікарій практичний психолог, керівник гуртка Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Світлана Остапчук, керівник гуртка Левківської гімназії Глибочицької сільської ради, Валентина Поводиренко, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Ніжинської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. Ніжинської міської ради Чернігівської області. Усі учасники нетворкінгу  висловили думку, що одним із пріоритетів та напрямів діяльності суспільства є формування екологічної компетентності у дітей та молоді, яке має відбуватися в першу чергу через освітнє середовище. А також вони запевнили, що з великою відповідальністю докладатимуть усіляких зусиль для наближення Перемоги у війні з окупантами та їм вистачить сил і знань щоб відродити нашу рідну Україну, квітучу землю без війн і екологічних проблем.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар