Методичний нетворкінг «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) ***


Методичний нетворкінг «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти»

12 травня 2022 року за сприяння Міністерства освіти і науки України та з ініціативи  Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді та Комунального закладу позашкільної освіти «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради в онлайн режимі відбувся методичний нетворкінг на тему: «Роль цінностей у екологічній компетентності здобувачів освіти», в якому взяли участь науковці, керівники, педагогічні працівники закладів загальної середньої, дошкільної, позашкільної, вищої освіти України.

З вітальним словом до учасників нетворкінгу звернувся Володимир Вербицький, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, академік Академії наук вищої освіти та орієнтував усіх на запровадження нових проєктів, програм, вироблення нових ідей, нових кроків, які б випереджували суспільну думку в екологічній діяльності, сприяли активному формуванню цінностей здобувачів освіти  задля досягнення змін у їх свідомості та поведінці, гармонізації відносин у системі «суспільство – природа» з метою покращення екологічної ситуації.

Руслан Малиношевський, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України у своєму вітальному слові  зауважив, що тема, яка сьогодні обговорюється учасниками нетворкінгу має велику суспільну значущість. Нинішня соціокультурна і екологічна ситуація істотно змінює роль і значення вітчизняної освітянської спільноти, зміст її діяльності у подоланні екологічної кризи, підвищуючи міру відповідальності за результати екологічної освіти молодого покоління патріотів України.

Ольга Драган, завідувачка інформаційно-методичного відділу  Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді ознайомила учасників заходу з навчально-методичним забезпеченням формування екологічної компетентності здобувачів позашкільної освіти.

Світлана Толочко, головний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем  виховання НАПН України, доктор педагогічних наук, доцент у своєму виступі акцентувала увагу учасників нетворкінгу на особливостях формування екологічної компетентності здобувачів освіти в контексті запобігання забрудненню довкілля під час війни.

Микола Москаленко, кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та методики навчання біології Сумського державного педагогічного університету А.С. Макаренка презентував матеріали про віртуальні екскурсії на території об’єктів природно-заповідного фонду та розповів про їх роль у формуванні екологічної компетентності здобувачів освіти.

Людмила Міронець, кандидат педагогічних наук, доцент, декан природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету А.С. Макаренка ознайомила з методикою використання мобільних застосунків з екологічним змістом та їх застосування в освітньому процесі в умовах військового конфлікту.

Наталія Бордюг, директор Комунального закладу позашкільної освіти «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради, доктор педагогічних наук, професор презентувала новий проєкт «Віртуальний інтерактивний музей «EcoBioSystem», який запроваджено у закладі, та розповіла про його роль у формуванні екологічної компетентності у здобувачів освіти.

Поділились досвідом своєї роботи, новими напрацюваннями з питань формування екологічної компетентності у закладах дошкільної, загальної, середньої та позашкільної освіти Алла Криворучко, директор Романівського центру розвитку дитини Романівської селищної ради,  Людмила Кузьменко, кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології НДУ ім. М. Гоголя, вчитель Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, Юлія Дерев’янко, учитель біології Комунальної установи «Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 ім.М. Савченка Сумської міської ради, Леся Вікарій практичний психолог, керівник гуртка Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Світлана Остапчук, керівник гуртка Левківської гімназії Глибочицької сільської ради, Валентина Поводиренко, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Ніжинської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. Ніжинської міської ради Чернігівської області. Усі учасники нетворкінгу  висловили думку, що одним із пріоритетів та напрямів діяльності суспільства є формування екологічної компетентності у дітей та молоді, яке має відбуватися в першу чергу через освітнє середовище. А також вони запевнили, що з великою відповідальністю докладатимуть усіляких зусиль для наближення Перемоги у війні з окупантами та їм вистачить сил і знань щоб відродити нашу рідну Україну, квітучу землю без війн і екологічних проблем.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer