Найцінніше під час війни – спілкування | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) ***


Найцінніше під час війни – спілкування

Комусь із дітей дуже потрібне спілкування, хтось прагне до нових знань, комусь подобається збиратися разом з іншими дітьми, а хтось потребує підтримки вчителів під час війни.

Педагоги КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» проводять різноманітні заняття для дітей внутрішньо переміщених осіб. Нещодавно для школярів було проведено заняття про різноманітність тваринного світу, під час якого вони дізнались про те, на які групи діляться тварини і за якими ознаками. Діти із захопленням розгадували загадки, грали гру «Впізнай тварину за описом», за зовнішнім виглядом за допомогою малюнків ділили тварин на групи. Загалом заняття пройшло невимушено, діти були дуже активні.

Щоб закріпити отримані знання педагоги ЛОЦЕНТУМ організували для дітей екскурсію постійно діючою еколого-освітньою виставкою «Планета ЗОО». Школярі мали можливість наочно ознайомитися з різними групами тварин у контактному зоокуточоку «Дружній до дітей» КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ». Пітон королівський, полоз маїсовий, змія синелойська, палочники в’єтнамський та індонезійський;  шиншила, дегу, туркменська піщанка,  морська свинка, сухопутня черепаха, декоративний кролик, екзотичні пташки, рибки – це не повний перелік тваринок, з якими могли ознайомитись діти і вже наочно вчитися розділяти їх на різні групи. В дітей це викликало багато позитивних емоцій від такого близького «спілкування» з тваринами.

Найбільш цінним у таких заняттях є можливість зацікавити дітей, подарувати їм натхнення, розвеселити та хоч на деякий час відволікти від тих обставин, у яких ми всі зараз перебуваємо.

Н. Дендюк, методист ЛОЦЕНТУМ

 

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer