Найцінніше під час війни – спілкування | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** 22 квітня - 02 травня 2024 року - проведення Всеукраїнської декади екологічної освіти (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Найцінніше під час війни – спілкування

Комусь із дітей дуже потрібне спілкування, хтось прагне до нових знань, комусь подобається збиратися разом з іншими дітьми, а хтось потребує підтримки вчителів під час війни.

Педагоги КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» проводять різноманітні заняття для дітей внутрішньо переміщених осіб. Нещодавно для школярів було проведено заняття про різноманітність тваринного світу, під час якого вони дізнались про те, на які групи діляться тварини і за якими ознаками. Діти із захопленням розгадували загадки, грали гру «Впізнай тварину за описом», за зовнішнім виглядом за допомогою малюнків ділили тварин на групи. Загалом заняття пройшло невимушено, діти були дуже активні.

Щоб закріпити отримані знання педагоги ЛОЦЕНТУМ організували для дітей екскурсію постійно діючою еколого-освітньою виставкою «Планета ЗОО». Школярі мали можливість наочно ознайомитися з різними групами тварин у контактному зоокуточоку «Дружній до дітей» КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ». Пітон королівський, полоз маїсовий, змія синелойська, палочники в’єтнамський та індонезійський;  шиншила, дегу, туркменська піщанка,  морська свинка, сухопутня черепаха, декоративний кролик, екзотичні пташки, рибки – це не повний перелік тваринок, з якими могли ознайомитись діти і вже наочно вчитися розділяти їх на різні групи. В дітей це викликало багато позитивних емоцій від такого близького «спілкування» з тваринами.

Найбільш цінним у таких заняттях є можливість зацікавити дітей, подарувати їм натхнення, розвеселити та хоч на деякий час відволікти від тих обставин, у яких ми всі зараз перебуваємо.

Н. Дендюк, методист ЛОЦЕНТУМ

 

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар